اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۵۱۶
فرشاد احمدزاده را به خاطر پاي چپش مي‌شناسيم كه با همين پا توانسته دريبل‌ها و شوت‌هاي خوبي را به نمايش بگذارد اما در بازي با نفت تهران و روي پاس زيباي مهدي طارمي شماره 10 موفق شد با پاي راست هم گل بزند تا ثابت كند روي پاي غيرتخصصي‌اش خيلي كار كرده است.
۱۶:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ديروز در حالي با احمدزاده گپ زديم كه مشغول گريم براي سريال محكومين بود. سريالي كه علي انصاريان هم در آن حضور دارد و...

* سلام. كجايي؟

در حال گريم شدن هستم. بايد لحظاتي ديگر جلوي دوربين بروم. ضبط داريم!

* همين سريال محكومين كه علي انصاريان هم در آن حضور دارد؟

بله، علي‌آقا انصاريان كه واقعاً سلطان است! با علي‌آقا درباره فوتبال، پرسپوليس و خيلي چيزهاي ديگر گپ مي‌زنيم و خوشحالم مي‌توانم از تجربه ايشان استفاده كنم.

* بسيار خب، از شادي پس از گلت مقابل نفت تهران بگو. عشقيم اروميه چه زماني به فكرت رسيد؟

راستش را بخواهيد به شهرم اروميه و خانواده‌ام خيلي وابسته‌ام. اين شادي مدت‌ها در ذهنم بود و بالاخره جلوي نفت تهران اين فرصت به وجود آمد.

* هفته‌هاي قبل هم خيلي دنبال گلزني بودي. مي‌خواستي همين شادي را به نمايش بگذاري؟

بله، اروميه عشق من است. شهري كه براي من يكي با همه دنيا متفاوت است و فرق مي‌كند. مي‌خواستم اين عشق را به نمايش بگذارم.

* پاس مهدي طارمي هم حرف نداشت. قبول داري؟

عالي بود. ان‌شاءا... به زودي جبران مي‌كنم و يك پاس گل خوشگل به مهدي مي‌دهم. دستش درد نكند.

* تو چپ‌پا هستي ولي با پاي راست گل زدي، توضيح مي‌دهي؟

توپ روي پاي راست من نشست. به هر حال يك فوتباليست بايد بتواند با دو پا شوت بزند و آن لحظه هم احساس كردم نبايد مكث كنم و توپ را روي پاي چپ خودم بياورم. زدم و خدا را شكر گل شد.

* ماجراي تو با محسن مسلمان هم كمي سر و صدا به پا كرد. پس از بازي گفتي بين احمد كامدار همشهري‌ات و محسن مسلمان مانده بودي...

چيز خاصي نبود. احساس كردم مسلمان خيلي عصباني است و ممكن است كار دست خودش بدهد. به همين خاطر جلو رفتم تا جلوي كارت قرمز گرفتن او را بگيرم. شما ديديد خيلي زود هم همه چيز تمام شد چون محسن داداش بزرگ من است. رابطه ما دو نفر صميمي‌تر از اين حرف‌هاست كه با يك اتفاق كوچك اين‌چنيني خراب شود.

* نفت تهران را چطور ديدي؟

با سوپرجام خيلي فرق داشت. اين را مي‌شد در حين بازي احساس كرد كه نفت تيم ديگري شده است و حسابي انگيزه داشتند اما ما هم پرسپوليس هستيم و بايد خيلي چيزها را ثابت كنيم.

* با كسب 9 امتياز صدرنشين ليگ برتر هستيد. تفاوت اين پرسپوليس با ساير تيم‌ها چيست؟

همه تيم‌‌ها قابل احترام هستند اما در جواب سؤال شما بايد بگويم وقتي سوار اتوبوس مي‌شويم و مي‌خواهيم به استاديوم برويم انگار مي‌دانيم بايد برنده شويم و 3 امتياز مال ماست. شايد توضيح دادني نباشد ولي اگر اتوبوس پرسپوليس را ديده باشيد متوجه خيلي چيزها مي‌شويد.

* (به شوخي) يعني ساير تيم‌ها براي بازنده شدن سوار اتوبوس مي‌شوند؟!

(خيلي جدي) نه، در اين پرسپوليس فقط برد مطرح است و فكر برنده شدن از شما جدا نمي‌شود. حس مسئوليت‌پذيري و برد زيادي داريم و براي مساوي وارد مسابقه‌اي نمي‌شويم.

* در يك لحظه اواخر بازي مي‌توانستي به گادوين منشا پاس بدهي ولي شوت زدي كه با فاصله از بالاي دروازه نفت رد شد.

آن لحظه منشا را نديدم. متأسفانه در يكي، دو روز اخير حرف و حديث‌هايي مطرح شده كه اصلاً صحت ندارد. در پرسپوليس اين حرف‌ها نيست و شايعه‌سازان نمي‌توانند ما را به حاشيه ببرند.

* ولي...

(حرف‌مان را قطع مي‌كند) ولي و اما ندارد! يك نكته‌اي را مي‌گويم لطفاً و حتماً بنويسيد. تيمي كه بازيكنانش به هم پاس ندهند يا حاشيه داشته باشد نمي‌تواند قهرمان شود. پرسپوليس امروز يك تيم بي‌حاشيه است كه بازي‌‌ها و نتايجش را همه مي‌بينند و كسي نمي‌تواند جلوي موفقيت ما را با به راه انداختن اين حرف‌هاي خنده‌دار بگيرد. شك نكنيد!

((مهدي يكتا- تودلي مصاحبه احمدزاده))

سريال محكومين از اول دي روي آنتن مي‌رود

محكومين عنوان سريالي به كارگرداني جمال سيدحاتمي دستيار كارگردان علي جودي و تهيه‌كنندگي بهروز مفيد است كه هم‌اكنون در حال ضبط است.

قرار است اين سريال در 30 قسمت از اوايل دي روي آنتن برود و فرشاد احمدزاده هم نقش خودش را به عنوان يك فوتباليست بازي مي‌كند. علي انصاريان، ماندانا نصرتي و... هم در اين سريال همبازي فرشاد احمدزاده خواهند بود.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین