اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۵۰۴
مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس بابت مسائل مربوط به پایان دیدار برابر نفت تهران واکنش نشان داد و از بروز برخی شایعات نیز ابراز تعجب کرد.
۱۵:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دومین گلزن برتر فصل گذشته لیگ برتر با ادعای آقای گلی با پیراهن پرسپولیس به این تیم پیوست و اکنون در سومین بازی فصل خود توانسته تنها یک گل به ثبت برساند. او البته کاملا امیدوار به آینده نگاه می‌کند و به فرصت‌هایی که باقی مانده است. اما نکته عجیب در خصوص این بازیکن مربوط به حواشی بعد از بازی برابر نفت تهران است؛ عصبانیت شدید این بازیکن در پایان آن دیدار باعث بروز شایعاتی مبنی بر اعتراض او نسبت به دیگر بازیکن در خصوص ندادن پاس و در نهایت تکرار آزمایش دوپینگ شد. او در این خصوص با خبرنگار ما صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.


مصدومیت؟ کاملا آماده هستم


مصدومیتی ندارم و اینکه روی نیمکت نشسته‌ام تصمیم سرمربی تیم است. مسلما دوست دارم بازی کنم و این را نه در حرف باید در تمرین و زمان مسابقه نشان دهم. در چند دیدار اخیر شرایط آنطور که باید از نظر کیفی برایم پیش نرفته اما همیشه قرار نیست همینطور باقی بماند و مسلما روزهای بهتری نیز در پیش است. روزهایی که می‌توانم بیشتر و بهتر به میدان بروم و موفقیت فردی و تیمی را کسب کنم. اما در خصوص مصدومیت و ناآمادگی باید بگویم اصلا اینطور نیست و کاملا آماده‌ام.


هنوز معتقدم پرسپولیس بهترین است


من قبل از پیوستن به پرسپولیس گفته بودم که اینجا شرایط فوق‌العاده‌ای که یک مهاجم نیاز دارد را دارد. اکنون نیز همین اعتقاد را دارم و این را در دیدارهای اخیر به وضوح دیده‌ایم. بازی شناور و هجومی و دقیقا چیزی که انتظار یک مهاجم می‌رود که قرار گرفتن در موقعیت باشد. من هنوز معتقدم پرسپولیس از این حیث بهترین است. ما شرایط خوبی در این فصل داریم و سه بازی و سه پیروزی نصیب ما شده و چه چیزی بیشتر از این می‌توانستیم بخواهیم؟ البته از نظر فردی اگر به دنبال خواسته‌های هر نفر باشید مطمئنا به چیزهای بیشتری نیاز داریم.


بله من گل می‌خواهم و فرصت بیشتر


هیچ بازیکنی مسلما هیچ زمان از شرایط خود راضی نیست و این عدم رضایت است که باعث موفقیت‌های بیشتر می‌شود. من همان فصل گذشته نیز به دنبال چیزهای بیشتر و بزرگتر بودم و طبیعی است که اکنون در بهترین تیم ایران به دنبال اتفاقات بزرگتر و بیشتر باشم. برای یک مهاجم همیشه برترین و بهترین یعنی گل زدن و قرار داشتن در اصل موفقیت تیم. من نیز به دنبال اتفاقات بهتر هستم و بر این اساس به هفته‌های بهتر نگاه می‌کنم. اکنون خودم را از هیچ چیزی عقب مانده نمی‌دانم. 27 هفته از لیگ باقی مانده و در لیگ قهرمانان هم حضور داریم. مسیر جالب توجهی جلوی ما قرار دارد و برای ثانیه به ثانیه آن باید برنامه داشته باشیم.


از گلزنی طارمی ناراحتم؟ بیرانوند هم گل بزند خوشحالم


این سوال عجیبی است که از گلزنی او ناراحتم. این بدترین شیوه سوال است و هیچ دلیل و اتفاقی نمی‌تواند بازیکنی را بابت گلزنی هم تیمی‌اش ناراحت کند. ما همگی یک هدف مشترک و تیمی داریم و اصول تیم نیز بر این اساس شکل می‌گیرد. در ابتدا همه به دنبال موفقیت تیم هستیم و در این راه موفقیت‌های فردی در کنار هم این مساله را خواهد ساخت. مشخص است که در ابتدا قهرمانی با تیم برایم ارزشمندتر از آقای گلی خودم یا مهدی باشد. نه طارمی که بیرانوند هم گل بزند خوشحال هستم و همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا اتفاقی تیمی را رقم بزنیم.


جدایی از پرسپولیس؟ خنده دار است


خوشحالم که شایعات را متوجه نمی‌شوم و آنها را نمی‌خوانم. البته طی چند روز اخیر برخی‌ از هواداران در صفحه اینستاگرامم در این باره کامنت گذاشته‌اند. آنها مرا به باقی ماندن در پرسپولیس و دوستی با طارمی دعوت کرده‌اند که کمی عجیب است. من هم به تعهدم با پرسپولیس پایبند هستم و هم بهترین دوستی را در تیم دارم. هم فرشاد احمدزاده و هم طارمی و سیامک و دیگران دوست صمیمی هستیم. واقعا از این شایعات فقط می‌توان تعجب کرد و خندید. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده و همه ما تصمیمات و اهداف بزرگی داریم.


من عصبانی بودم و هستم


این بدترین قرعه ممکن است. مگر می‌شود سه هفته پیاپی من جزو قرعه دوپینگ باشم؟ من مشکلی با این مساله ندارم و حتی در تمرین هم بیایند با کمال میل دستور آنها را اجرا می‌کنم اما سه هفته پیاپی آن هم در شرایطی که برخی اوقات اتوبوس تیم می‌رود و با مشکل برای خروج از استادیوم مواجه می‌شود هر کسی را ممکن است عصبی کند. یک هفته فشار سنگین تمرین و بازی و بعد این دغدغه باعث عصبانیتم شد و تنها دلیل عصبانیتم همین بود و هست.


پاس ندادن مسلمان؟

فوتبال بازی ثانیه‌هاست و خیلی سخت‎تر از چیزی است که شما تصور می‌کنید. شاید یک تماشاگر بیرون از زمین بگوید چرا بازیکن این فرصت را از دست داد یا چرا پاس و ضربه بهتری نزد اما واقعا در داخل زمین همه چیز متفاوت است و در ثانیه باید تصمیم بگیری. من آن لحظه انتظار پاس داشتم اما محسن تصمیم دیگری گرفت و احساس کرد دیگری در فرصت بهتری قرار دارد و همه چیز تمام شده و نمی‌دانم وقتی خبرنگار یا فردی در کنارم حضور نداشته چطور متوجه شده بابت این مساله عصبانی هستم. ایگور حاضر است و می‌داند که من در خصوص اعلام مدیر تیم برای رفتن به اتاق دوپینگ در حال حرف زدن بودم و هیچ اتفاق دیگری وجود نداشت. ما هر روز با هم تمرین می‌کنیم و هم من و هم طارمی در خصوص همکاری و شیوه های پاس و قرار گرفتن در موقعیت گل با هم تمرین و برنامه ریزی می‌کنیم. این چیزی که می‌گویید اصلا صحت ندارد و در هیچ تیم بزرگی دیده نمی‌شود و این شایعات در خصوص تیم‌های آماتور و توسط افراد آماتور انتشار می‌یابد و در خصوص ما اینچنین نیست.


بله شبیه قرعه‌ی آرسنال شده‌ام


به نکته‌ای جالبی اشاره کردید. به بدشانسی اعتقاد ندارم و اتفاقا خودم را خوش شانس می‌دانم. اما اکنون به نظرم اتفاقاتی در خصوص شانسم رخ داده است و شبیه همان آرسنال و قرعه همیشگی مربوط به حذفش شده‌ام. باور کنید من مشکلی بابت این زمینه ندارم و اگر یادتان باشد بعد از بازی فولاد در تونل ورزشگاه همدیگر را ملاقات کردیم. اتوبوس تیم رفته بودم و من ساعتی را منتظر آمدن تاکسی مانده بودم و این به خاطر عدم شناختم از این محیط کاملا عادی است که ناراحت باشم. اما چیزی نیست و بهترین اتفاقات در انتظار ماست و برای آن تلاش می‌کنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس منشا
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری