اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۴۸۱
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سهم این باشگاه از بلیت فروشی ۸ میلیارد تومان است، به خبر نارضایتی گادوین منشا و جدایی‌اش از پرسپولیس واکنش نشان داد.
۱۳:۱۵ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدعلی ترکاشوند درباره غیبت چند روزه خود در باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق به رادیو تهران گفت: به خاطر کارهای اداری، چند روزی در باشگاه نبودم.

وی درباره اینکه آیا در ایران بوده یا خارج از ایران، تاکید کرد:خارج از ایران بودم و برای انجام امور شخصیبه مسافرت رفته بودم!

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی باشگاه پرسپولیس در پرونده های مربوط به ژوزه و دستیارنشگفت: در خصوص آقای ژوزه هنوز چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است. در خصوص دستیارانش هم حکم داند اما هیچ ضرب الاجلی نداشتند. نامه ای به فیفا نوشتیم تا به ما بگویند چقدر زمان داریم که بدهی مانرا بپردازیم.

ترکاشوند درباره مهلت دادن کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های بدهکار و اقدامات پرسپولیس در این ارتباط، تصریح کرد: بالاخره یکی از اولویتهای باشگاه پرسپولیس این است که به مرور بدهی ها را تسویه می کنیم و چالش بزرگ هم بدهی به ژوزه است. بقیه با همت هیات مدیره و طاهری پرداخت شده است. دنبال این هستیم که همه چیز را شفاف کنیم و قدم های رو به جلو پرسپولیس را تکمیل کنیم.

وی در خصوص فشار باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی ژوزه تاکید کرد:در مقطعی که اکنون با بی پولی روبرو هستیم و حتی پرداختی بازیکنان به تاخیر افتاده است، یک مقدار سخت است ولی توانستیم کارهای بزرگی کنیم. داریم تصمیماتی می گیریم تاهم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و هم بدهی هایمان را بدهیم.

معاون اقتصادی پرسپولیس تصریح کرد: کمک هواداران ناچیز است و انتظارمان بیش از این بود. پرداختی از سوی هواداران خیلی کم است. همه جا می گوییم ۴۰ تا ۵۰ میلیون هوادار داریم. اگر هر کدام ۲ هزار تومان کمک کنند می شود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان. شاید این انتظار بی جایی باشد.

ترکاشوند تصریح کرد: ما هر روز آمار کمک هوادارانرا اعلام می کنیم و روزانه آنرا شفاف می گوییم.

وی درباره اطلاعیه روز گذشته سازمان لیگ درباره میزان درآمد پرسپولیس از بلیت فروشی که حدود ۲ میلیارد تومان بود، گفت: سال گذشته آماری را سازمان لیگ اعلام کرد. حدود یک میلیون نفر بازی هایمان را از نزدیک تماشا کردند. دیروز سازمان لیگ اعلام کرد ۵۵۸ هزار نفر؛ یعنی ۴۵۸ هزار نفر کمتر.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که این یعنی در آمار تماشاگران شما دست برده اند؟ گفت: این تعداداعلام شده است و من نمی گویم دست برده اند. پارسال تمام مسابقات ما به طور میانگین ۴۰ هزار تماشاگر حضور داشتو حتی در بعضی مسابقات ورزشگاه پر بود. اگر هر بلیت را به طور میانگین ۱۰ هزار تومان حساب کنید می شود ۱۰ میلیارد تومان. همه کسری ها را هم که انجام بدهید، بایک حساب سرانگشتی سهم پرسپولیس از بلیت فروشی۷ تا ۸ میلیارد تومان است.

ترکاشوند در پایان درباره انتشار اخباری مبنی بر نارضایتی گادوین منشا از نیمکت نشینی و احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: من دیروز با او جلسه داشتم و پاسپورتش را گرفتیم تا کارهای اداری را انجام بدهیم. اصلا چنین چیزی نیست.رفاقت آنقدر در بین بچه های تیم زیاد است که مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری