اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۴۷۷
مدیر تیم فوتبال سپیدرود گفت: سپیدرود نیازمند زمان است و این شعار نیست،مطمئنا این تیم هفته‌های آینده یقه خیلی از تیم‌ها را می‌گیرد.
۱۲:۲۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی بهارمست در گفت‌وگویی،‌در خصوص نتایج هفته‌های اخیر تیم سپیدرود رشت، اظهار داشت: به نظر من بازی ما با گسترش‌فولاد در بدبینانه‌ترین حالت باید مساوی می‌شد و اگر به سه بازی گذشته ما دقت کرده باشید انصافا حق ما باخت نبود.

وی افزود: در دیدار با گسترش‌ معتقدم قبل از زدن گل رضا خالقی‌فر در محوطه جریمه روی حسین کعبی خطا صورت گرفت و داور یه یا آن صحنه را ندید یا اینکه خطا تشخیص نداد. ما زمانی گل خوردیم که فرصتی برای جبران وجود نداشت و گل خوردن در دقیقه آخر کار ما را سخت می‌کند. از این بابت خوشحالم که رفته رفته بهتر شده‌ایم و همه کارشناسان از شکل بازی سپیدرود ابراز رضایت کردند و ان‌شاالله از بازی آینده از موقعیت‌ها استفاده می‌کنیم و به اولین سه امتیاز می‌رسیم.

مدیر تیم فوتبال سپیدرود در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون برکناری علی نظرمحمدی مطرح می‌شود و روی صحبت وی با تماشاگران رشت چیست، گفت: نظرمحمدی در 2 سال گذشته با تلاشی که از خود نشان داد این تیم را از لیگ 2 به دسته اول و از دسته یک به لیگ برتر آورد. این اقدام روی کاغذ غیرممکن بود که نظرمحمدی و همکارانش آن را انجام دادند.

وی تاکید کرد: شما می‌دانید در لیگ دسته اول سال گذشته مربیان بزرگی مثل فیروز کریمی، فرهاد کاظمی، اکبر میثاقیان، علیرضا مرزبان، نادر دست‌نشان، یحیی گل‌محمدی و ... حضور داشتند اما نظرمحمدی با دانش فنی و پشتکارش به کمک بازیکنان و تماشاگران غیرممکن را ممکن کرد. از طرفی دیدید که امسال او با روابط عمومی بالا و ارتباطاتش در حالی که مالک نداشتیم یک تیم خوب را برای سپیدرود بست. باید این را قبول کنیم که سپیدرود بعد از 30 سال به لیگ برتر آمده و نیازمند زمان است.اینکه می‌‌گوییم سپیدرود نیاز به زمان دارد، شعار نیست و باید به واقعیت تبدیل شود.

مدیر تیم فوتبال سپیدرود در ادامه گفت‌وگو با فارس افزود: شما به بازی آخر پرسپولیس که نگاه کنید این تیم با 10 بازیکن از ترکیب تیم قهرمان سال گذشته به میدان رفت و فقط یک بازیکن آن تغییر کرده بود. این ثبات موفقیت ایجاد می‌کند ولی سپیدرود سال‌هاست در لیگ برتر حضور نداشته و نفرات جدید به تیم اضافه شدند و قطعا شکل کلی تیم باید با فضای لیگ برتر آشنا شود. به گواه همه کارشناسان و نه آنها که معمولا با قصد و غرض و جانبداری صحبت می‌کنند، سپیدرود فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهد و ان‌شاالله هواداران واقعی این تیم مثل 2 سال گذشته چون کوه ایستاده و ان‌شاالله با صبوری و ثبات بیشتر تیم را به سمت موفقیت هدایت کنند. شما مطمئن باشید ظرف هفته‌های آینده سپیدرود یقه همه تیم‌های خوب کشور را می‌گیرد و در پایان فصل رتبه‌ای خوب کسب خواهیم کرد.

بهارمست در خصوص آخرین وضعیت پیام صادقیان برای حضور در این تیم رشتی گفت: این موضوع فعلا قطعی نیست و البته صحبت‌هایی انجام شده و تصمیم نهایی را به زودی نظرمحمدی خواهد گرفت.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا سهیل‌ حق‌شناس با توجه به وعده‌ای که از ابتدای فصل داده بود در هفته چهارم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد یا خیر، گفت: چیزی که ابتدای فصل بین طرفین صورت گرفته این است که حق‌شناس هفته چهارم از میادین خداحافظی کرده و به جمع کادر فنی اضافه شود. البته همه اینها منوط به نشست این هفته خواهد بود و در نهایت او تصمیم خود را با نظر نهایی نظرمحمدی اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری