اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۹۸
هواداران سپاهان اصفهان به دلیل بدشانسی‌هایی که در ابتدای فصل گریبان‌گیر تیم‌شان شده، نگران هستند که ناکامی‌های فصل پیش تکرار شود.
۲۰:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سپاهان اصفهان بعد از ناکامی در لیگ شانزدهم عزم خود را برای جبران آن نتایج در فصل جدید جزم کرده و با بازگرداندن زلاتکو کرانچار، به دنبال تکرار قهرمانی است. با این وجود طلایی‌پوشان اصفهان بعد از گذشت سه هفته از لیگ نتوانسته‌اند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند و از طرفی هم با بدشانسی‌هایی رو به رو شده‌اند. سپاهان در شروع فصل جدید، همچون فصل پیش موفق عمل نکرده و هوادارانش را از تکرار ناکامی‌ها نگران کرده است.

سپاهان در لیگ هفدهم ابتدا مقابل سایپا مساوی کرد، سپس در هفته دوم مقابل پدیده مشهد با چهار گل شکست سنگینی را متحمل شد و در آخرین بازی خود نیز دیروز (جمعه) مقابل پارس جنوبی جم به تساوی یک بر یک دست یافت تا به این ترتیب همچنان بدون برد، در رده‌های پایینی جدول باقی بماند. این تیم سال گذشته نیز در هفته‌های ابتدایی با باخت‌ رو به رو می‌شد. شکست مقابل پدیده مشهد همچون امسال، اولین باخت سپاهان در لیگ شانزدهم بود. آن‌ها سپس به صنعت نفت آبادان باختند تا قطار سپاهان با عبدالله ویسی در مسیر درستی قرار نگیرد.

البته سپاهان پیش از آمدن کرانچار تنها از بی‌تجربگی بازیکنان خود رنج می‌برد و دلیل ناکامی‌هایش را هم تاوان جوان‌گرایی می‌دانست. اما این تیم امسال با جذب بازیکنان باتجربه داخلی و خارجی چندان هم دستش بسته نیست.

با این حال مصدومیت لی‌اولیویرا دروازه‌بان برزیلی سپاهان در همان ابتدای لیگ، حسابی برای این تیم دردسرساز شد و یکی از دلایل باخت سنگین مقابل پدیده نیز، ضعف دروازه‌بانی تیم عنوان شده است. مهدی صدقیان دروازه‌بان ۲۱ ساله تیم در غیاب اولیویرا وظیفه حفاظت از قفس توری سپاهان را به عهده داشت اما او نیز در بازی دیروز مقابل پارس جنوبی اخراج شد تا به این ترتیب، کرانچار از دروازه‌بان سوم خود استفاده کند. علی کی‌خسروی دروازه‌بان سوم سپاهانی‌ها هر چند در اولین حضور خود توانست پنالتی حریف را مهار کند اما نگرانی‌ها در صورت نرسیدن اولیویرا به بازی بعدی مقابل ذوب آهن اصفهان، به قوت خود باقی خواهد ماند.

سپاهان در آستانه داربی اصفهان، امیدوار است تا مروان حسین مهاجم جدید عراقی‌اش آماده بازی شود تا بتواند در بخش گلزنی به کمک تیم بیاید. با این حال دردسرهای این تیم در شروع فصل تمامی نداشته و رسول نویدکیا هم وضعیت مبهمی برای حضور در داربی دارد. این بازیکن در دیدار مقابل پارس جنوبی به دلیل برخورد توپ با سرش به شدت مصدوم شد و به گفته پزشکان حتی حافظه‌اش را هم از دست داده است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان سپاهان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین