اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۸۵
مربی و مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با سه بازیکن قطع همکاری خواهیم کرد.
۱۸:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آرمین رهبر در گفتگویی در مشهد اظهار کرد: با توجه به فرصتی که سازمان لیگ به تیم ها در خصوص نقل و انتقالات داده است،تصمیم گرفته شد تا با 3 بازیکن تیم طی روزهای آینده قطع همکاری نماییم.

وی در خصوص دلایل این تصمیم گفت: به هر شکل ما برای لیگ برتر برنامه ریزی ویژه ای داریم و بازیکنی که نمی تواند تفکرات فنی مربیان تیم را به خوبی اجرا کند حضورش در تیم هم فایده ای ندارد. ما در برخی از پستها واقعا با مشکلات جدی روبرو هستیم و مجبور بودیم به دلیل کمبود بازیکن از بازیکنان دیگر در پست های غیر تخصصی استفاده کنیم.

رهبر اظهار کرد: ما در دفاع راست علیرضا جلیلی را داشتیم که واقعا خوب کار می کرد اما با بدشانسی بزرگی روبرو شد و متاسفانه با شکستی دستش روبرو گردید. شدت مصدومیت او به حدی است که حداقل تا 3 ماه دیگر نمی تواند دستش را باز کند و ما مجبور بودیم تا از بازیکن دیگری استفاده کنیم.
مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: از چند روز قبل با حمید رضا علی عسگری صحبت های خود را انجام دادیم و در نهایت نیز با این بازیکن به توافق رسیدیم و با وی قرار داد یکساله بستیم و انشالله در بازی های بعدی از او استفاده خواهم کرد.
وی در خصوص اینکه برای پر کردن 3 جای خالی که در تیم سیاه جامگان ایجاد می شود آیا با بازیکن دیگری هم صحبت داشته اند یا خیر گفت: بله ما با نیما طاهری مدافع میانی که سابقه حضور در ذوب آهن را دارد توافق کرده ایم و او نیز فردا با ما قرار دادش را ثبت می کند.
رهبر ادامه داد: به غیر از این بازیکن چند نفر دیگر در پست های مختلف هم مدنظر داریم که آنها هم به تیم اضافه خواهند شد.
مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان درباه اینکه گفته می شود کادر فنی با یوری چلاک بازیکن آلمانی این تیم هم قصد قطع همکاری دارد گفت: به هر شکل چلاک هم اصلا در حد انتظار ما در این بازی ها ظاهر نشده است و کادر فنی روی این بازیکن هم نظر چندانی ندارد اما تا فردا اسامی بازیکنانی که با آنها قطع همکاری خواهیم کرد را اعلام می کنیم.
وی درباره اینکه آیا تغییر دیگری هم ممکن است در سیاه جامگان انجام شود گفت: نه ما تغییر دیگری نداریم و همه چیز سرجای خودش خواهد بود اما برای اینکه جواب هواداران خود را بدهیم و مقابل آنها شرمنده نباشیم باید چند بازیکن را از لیست خارج می کردیم تا بتوانیم بازیکنان جایگزینان بهتری را جذب کنیم. همه تلاش ما این است تا تیم نتیجه بگیرد و خراسانی ها را خوشحال کنیم.
رهبر همچنین درباره وضعیت مصطفی احمدی بازیکن سیاه جامگان و شکایت پدیده از او گفت: من فکر نمی کنم اتفاق خاصی در این خصوص رخ بدهد. ما با باشگاه پدیده دوست هستیم و باهم مراودات زیادی داشته ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت. من فکر می کنم که احمدی مشکلی برایش ایجاد نمی شود و پدیده هم شکایتش را پس خواهد گرفت. بالاخره ما دو تیم همشهری هستیم و همیشه ارتباط خوبی با هم داشته ایم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری