اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۶۴
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: مشکلی که بین فرزاد حاتمی و امیر حسین صادقی به وجود آمد زیاد از حد بزرگ شد.
۱۷:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم محمودی در گفت‌وگویی، در مورد شکست تراکتورسازی از استقلال در هفته سوم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی بود. بازیکنان ما مثل دو مسابقه قبلی عملکرد خوبی داشتند اما در این بازی هم بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نشد.

وی در مورد اینکه آیا شرایط تراکتورسازی نگران کننده نیست، اظهار داشت: تیم ما خوب بازی می‌کند. شاید در یکی دو بازی نتیجه نگریم اما این نوع بازی شرایط بهتری را رقم خواهد زد و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد وضعیت عارف آغاسی و سینا عشوری خاطرنشان کرد: پزشک روی این دو بازیکن کار می‌کند و باید دید طی روزهای آینده چه پیش می‌آید.

محمودی در مورد اشتباهات مکرر گلر تراکتورسازی، عنوان کرد: مسئول فنی تیم نیستم و در مورد مسائل فنی صحبت نمی‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد درگیری فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی، تصریح کرد: روز قبل از بازی بحثی در هتل بین این دو بازیکن شکل گرفت که ماجرا خیلی بزرگ شد. اصل ماجرا کار زشت و غیر پسندیده‌ای بود که از هر دو بازیکن سر زد. در پایان هم من و سرپرست پیکان با کسب اجازه از سرمربیان تیم هر دو بازیکن را آشتی دادیم تا این ماجرا ختم به خیر شود. بیشتر درگیری لفظی رخ داد و موضوع فیزیکی زیاد جدی نبود. اینکه بحث دعوا با قاشق و و... مطرح شده صحیح نیست.

سرپرست تراکتورسازی در مورد رویارویی با نفت تهران، اظهار داشت: بازی ساده در لیگ برتر نداریم. امیدوارم در این بازی بتوانیم پیروز شویم و شرایطمان را بهبود ببخشیم. جا دارد از این فرصت استفاده کنم و از هوادارانمان تشکر کنم. آنها حضور پر شوری در ورزشگاه داشتند و تیم را مورد حمایت قرار دادند. هواداران فرهنگ خود را نشان دادند.

وی در مورد درگیری‌هایی که قبل از بازی بین هواداران صورت گرفت، گفت:‌ به نظر من ورزشگاه دیروز یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذاشت. هواداران در فضایی آرام بازی را نگاه می‌کردند و مشکلی وجود نداشت. وضعیت سکوها بسیار خوب بود و من واقعا مشکلی ندیدم. به هر حال شاید در مقطعی برخی شعارهای نه چندان خوب هم سر داده شود اما در کل وضعیت خوب بود. امیدوارم در مسابقات بعدی هم همیشه همین شرایط وجود داشته باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری