اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۴۳
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که استقلال فقط در نیمه اول چند فرصت گلزنی داشت. او همچنین گفت که بازی با نفت تهران برای آنها بازی مرگ و زندگی است.
۱۵:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تراکتورسازی شب گذشته (جمعه) در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال شد. با این نتیجه، تراکتورسازان سومین شکست متوالی خودشان را متحمل شدند.

مهدی کیانی درباره شکست تراکتورسازی مقابل استقلال، درگیری‌هایش با امید نورافکن، نتایج سرخپوشان تبریزی و .. صحبت کرد.

از دیدار مقابل استقلال شروع کنیم. باز هم یک باخت دیگر در کارنامه تراکتورسازی ثبت شد.
نمی‌دانم دیگر چه باید بگویم. سه هفته است که بالای 15،20 فرصت روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم، اما هیچ‌کدام از آنها به گل تبدیل نمی‌شود. اینها نشان می‌دهد که ما تیم خوبی هستیم و روان بازی می‌کنیم. از کادر فنی هم تشکر می‌کنم که از ابتدا تمرینات خوبی را برایمان در نظر گرفته بود. مقابل استقلال شرایط‌مان طوری بود که به امتیاز نیاز داشتیم. آنها فقط در نیمه اول چند فرصت داشتند، اما در نیمه دوم، یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم و چند فرصت را هم از دست دادیم.

در جریان بازی یکی دو بار با امید نورافکن درگیر شدی. یک‌جا هم دیگر از دست او عصبانی شدی و سر داور داد زدی.
به هر حال جوان هستند دیگر. فوتبال است و از این اتفاقات در زمین بازی رخ می‌دهد، اما بیرون از زمین همه با یکدیگر رفیق هستیم. در زمین همه ما مجبوریم محکم بازی کنیم، چون دوست داریم تیم‌مان ببرد. آن اتفاقات هم تمام شد و بین من و امید نورافکن هیچ دلخوری وجود ندارد.

در پایان بازی هم هواداران‌تان سنگ تمام گذاشتند...
دست همه آنها را می‌بوسم. این، فرهنگ واقعی هواداران تراکتورسازی است. آنها خودشان هم می‌بینند که ما واقعاً فوتبال بازی می‌کنیم. شرمنده آن هوادارانی شدیم که همیشه از ما حمایت می‌کنند. ما به عشق آنها می‌جنگیم که از هفته آینده به روند عادی خودمان برگردیم.

با این سه باخت متوالی به نظر می‌رسد کار تراکتورسازی سخت شده است.
نه، ما هنوز 27 بازی دیگر در پیش داریم و با تمام وجود می‌جنگیم که شرمنده هواداران نشویم. امیدوارم در پایان فصل رتبه‌ای را به دست بیاوریم که در شأن خودمان و تراکتورسازی باشد.

شایعاتی مبنی بر احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی تراکتورسازی هم به گوش می‌رسد.
این حرف‌ها درست نیست. مربیان ما با تمام وجود کار می‌کنند و افراد قوی هستند. یحیی گل‌محمدی هم از این ناراحت است که چرا توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شوند. ما همه جوره از کادر فنی حمایت می‌کنیم و نمی‌دانیم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. من به‌عنوان کاپیتان تیم اعلام می‌کنم که همه پشت کادر فنی هستند. دیروز به گل‌محمدی گفتم «همه تیم پشت تو ایستاده، پس با قدرت به کارت ادامه بده، ما نمی‌گذاریم زحمات کادر فنی نادیده گرفته شود.»

هفته آینده با نفت تهران بازی دارید...
دیدار مقابل نفت تهران برای تراکتورسازی بازی مرگ‌ و زندگی است. نیاز داریم که هرطور شده آن بازی را ببریم. نفت تهران تیم خوبی است و مربی خیلی خوبی دارد. در فوتبال همیشه بالا و پایین‌ها وجود دارد، اما باید با تمام وجود کار کنیم تا شرمنده هواداران نشویم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری