اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۳۲۸
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با رسیدن بازیکنان مصدوم قابلیت بالا آمدن در جدول را داریم.
۱۴:۲۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی رجب زاده س از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل پیکان اظهار داشت: تا قلب از اینکه 10 نفره شویم، بازی خوبی بود و چند موقیعت داشتیم که خود من هم از دست دادم.یک مقدار هم بدشانسی آوردیم.آنها هم موقعیت داشتند و یک توپ هم به تیر زدند.  خود من هم به دلیل اینکه بازیکن مان مصدوم شد به یک باره وارد زمین شدم و آمادگی آنچنانی نداشتم.

وی ادامه داد: در مجموع به دلیل شرایط زمین، بازی شکل فوتبالی آنچنانی نداشت و بیشتر فیزیکی و درگیرانه بود. البته زمین صاف بود، اما نمی‌دانم چرا آن را خیس کرده بودند و توپ از زیر بازیکنان در می‌رفت.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد نیمکت نشینی‌اش گفت: نه تنها من بلکه همه بازیکنان سرباز تیم هستیم و تصمیم گیرنده کادرفنی و امیر قلعه نویی است. هر زمان که صلاح بدانند باید وارد زمین شویم و تمام تلاش‌مان را انجام دهیم. حتی اگر هم بازی نرسید، باید

قاسم حدادی فر: متاسفانه باز هم مصدوم شده و به نوعی به تیم ما شوک وارد شد. امیدورایم زود برگردد، حیف است و او خیلی زحمت کشیده است. همه ما ناراحت شدیم و اعصاب خود من هم به هم ریخت. هنوز به او زنگ نزدم، چون زنگ زدن هم برایمان سخت است.

وی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن قلعه نویی مدعی است یا خیر، گفت: ما تیم خوبی داریم، اما متاسفانه چند بازیکن از جمله حدادی فر، شریفات و حسینی مصدوم شدند و یک مقدار دست کادرفنی بسته شد. این قابلیت را داریم که با اضافه شدن بازیکنان جزء تیم‌های بالانشین باشیم.

وی در مورد اینکه علت مصدومیت‌ها چیست، گفت: خودمان هم مانده ایم. البته یک هفته‌ای دیر شروع کردیم، اما تمرینات و بدنسازی خوبی داشتیم و نمی‌دانم چرا انقدر مصدوم می‌دهیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری