اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۲۷۲
سرمربی سپاهان گفت:داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت، از بازی راضی هستم.
۰۳:۴۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  زلاتکو کرانچار در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: از نحوه آغاز بازی راضی هستم چون با برنامه بودیم و کنترل داشتیم. تنها راه حریف ضدحملات بود و طبیعتا بعد از گلی که زدیم یک مقدار هم بدشانسی آوردیم که از جمله آنها مصدومیت بازیکن ما و پنالتی برای حریف بود ضمن اینکه داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. از بازی راضی هستم. در ادامه نیز با آوردن رافائل و غلامی می‌خواستیم جلوی حمله حریف را بگیریم. در کل از بازی و مبارزه طلبی بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: شاید نتیجه رضایت‌بخش نباشد اما از بازیکنانم راضی هستم، حتی از دروازه‌بان جوانمان که در دقایق پایانی وارد زمین شد و پنالتی حریف را مهار کرد که بسیار تأثیرگذار بود. 

وی افزود: خروج نویدکیا به دلیل مصدومیت در خط میانی ما خلاء ایجاد کرد و حریف از این خلاء نهایت استفاده را برد و بازی را به تساوی کشاند.

کرانچار درباره دلیل عدم استفاده از مهرداد محمدی،‌گفت: برای استفاده از او برنامه داشتیم اما در تمرین دو روز پیش از ناحیه کشاله پای چپ مصدوم شد حتی با این وجود هم می‌خواستیم در دقایق پایانی وارد زمین شود اما جریان بازی که با مصدومیت نویدکیا و اخراج یک بازیکن ما همراه بود، باعث شد صرفنظر کنیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: انتظار داشتیم با توجه به مهاجمان سرعتی که داریم روی حریف فشار بیاوریم اما این اتفاق نیفتاد بازیکنان ما در خط دفاعی خوب عمل نکردند و تنها توپ‌ها را دفع می‌کردند که این  اشتباهات زنجیره‌وار تکرار شد. 

وی درباره عملکرد داور بازی، گفت: نمی‌گویم پنالتی حریف پنالتی بود اما وقتی داور سوت را زد فکر کردم می‌خواهد به نانگ کارت زرد نشان دهد، شاید حق با داور باشد اما اگر این صحنه پنالتی بود در نیمه اول هم قطعاً یک پنالتی برای سپاهان گرفته نشد.

کرانچار درباره پارس‌جنوبی گفت: همانطور که از قبل تصور می‌کردیم این تیم چند بازیکن چالاک و سرعتی مانند نانگ، زبیدی، دشتی و صالحی را در ترکیب دارد که با توانایی‌هایشان می‌توانند شرایط بازی را به نفع خود تمام کنند باید دید این روند تا کی برای این تیم ادامه پیدا می‌کند.

 سرمربی سپاهان درباره اتفاقاتی که برای دروازه‌بان‌های این تیم افتاده است، گفت: قبل از اردوی آماده‌سازی دروازه‌بانان ما آماده بودند در حال حاضر مصدومیت لی اولیویرا برطرف شده است و برای دیدار با ذوب‌آهن می‌رسد تصور می‌کردم مهدی امینی بعد از مصدومیت برگردد که دوباره مصدوم شد و دستش را جراحی کرد. با این حساب که صدقیانی اخراج شد، کی‌خسروی در دیدار بعدی دروازه‌بان دوم ما خواهد بود. 

کرانچار درباره جذب علی کریمی گفت:‌هفته گذشته با مدیرعامل باشگاه در این باره صحبت کردیم و قرار شد در صورت فراهم شدن شرایط برای جذب او اقدام کنیم باید دید این صحبت‌ها  عملی می‌شود یا نه، کریمی قبل از اردوی آماده‌سازی خودش در اروپا برای استراحت به اصفهان آمد و رو در رو مذاکره کردیم او نشان داد دوست دارد به سپاهان بازگردد اما مدتی است که تمرین نداشته است اما در مجموع باید دید شرایط چگونه رقم می‌خورد و با وجود میل کریمی او به سپاهان خواهد آمد یا نه؟

وی درباره کند بودن خط میانی سپاهان گفت: بحثی در خصوص سرعتی نبودن هافبک‌هایمان نمی‌بنیم میرزایی و پاپی را داریم که سرعتی هستند،‌محمدی،‌انصاری و علی‌محمدی نیز در خط حمله سرعتی هستند اگر قرار باشد بازیکنی را بیاوریم ترجیح می‌آوریم کریمی را به تیم اضافه کنیم با بازگشت مروان‌حسین خط حمله خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری