اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۲۵۸
هافبک پیگان گفت: متأسفانه در دو بازی قبلی خیلی زود گل خوردیم و باید نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.
۰۳:۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بختیار رحمانی پس از تساوی بدون گل پیکان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در دو بازی قبلی زود گل خوردن ما تأثیر گذاشته بود اما الان شرایط طوری شده که با پتانسیلی که بچه‌ها دارند روی زمین خوب بازی می‌کنیم. خوشبختانه رفته رفته خیلی بهتر می‌شویم و می‌توانیم بهتر هم بشویم.

وی در مورد اینکه تیم‌اتان همچنان در گل‌زنی مشکل دارد،‌گفت: مرتضی آقاخان مهاجم بسیار خوبی است، توپ‌های خوبی هم زد اما به گل نرفت. نقاط ضعفمان باید برطرف شود اما هنوز در هفته سوم هستیم و فرصت تا پایان فصل زیاد داریم.

هافبک پیکان در مورد اینکه جلالی گفته است شما هفته هفته بهتر می‌شوید،‌گفت: از کادر فنی ممنونم که هم به من هم به تیم کمک می‌کند. یکسری بازیکنان در تیم بودند که پشت دفاع خیلی خوب استفاده می‌کردند و بر حسب  عادت بچه‌های این فصل باز هم این کار را انجام می‌دهند. 

وی گفت: در دیدار با پارس‌جنوبی هم می‌توانستیم برنده شویم زود گل خوردیم و دو پنالتی هم برای ما نگرفتند. امیدوارم در هفته آینده بتوانیم در زمین خودمان نتیجه بگیریم و به حریفان امتیاز ندهیم.

هافبک پیکان در مورد درگیری فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در هتل، عنوان کرد: این دو نفر با هم دوست هستند خود من هم در زمین با دو سه نفر دعوا می‌کنم. به خاطر اتفاقات پارسال یک بحثی بین این دو نفر پیش آمد اما چیز خاصی نبود. این گفته‌اند چاقوکشی صورت گرفته اصلاً درست نبود. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین