اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۲۲۵
پیشکسوت استقلال که قرار بود مورد تشویق قرار بگیرد بعد از اینکه به دلیل برخورد سد در کنار زمین از ورزشگاه آزادی خارج شد با درخواست مسئولان به این باشگاه بار دیگر بازگشت تا مورد تقدیر قرار بگیرد.
۲۱:۴۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تراکتورسازی و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

* قرار بود طبق روال دیدارهای گذشته استقلال از دو تن از پیشکسوتان این تیم تقدیر به عمل آید که وقتی سیروس دین‌محمدی و برهان‌زاده دو پیشکسوت این باشگاه در کنار زمین حضور یافتند ماموران برقرارکننده نظم در کنار زمین از آنها خواستند در پست صحن‌ها قرار بگیرند و زمین را ترک کنند. بعد از این اتفاق این دو پیشکسوت به حالت قهر ورزشگاه آزادی را ترک کردند.در همین حین مسئولان استقلال به دنبال برهان‌زاده و دین‌محمدی رفتند تا آنها را به ورزشگاه برگردانند تا بالاخره با اصرارهای فراوان موفق شدند برهان‌زاده را برگردانند و از او تقدیر کنند.

* نوید محمدزاده بازیگر سینما که دارنده سیمرغ بلورین است در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی از پیشکسوتان و خبرنگاران با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد. رضا خسروی،‌ علی جوادی، مهدی هژبری و ... در میان خبرنگاران حضور داشتند.

* هدیه خبرنگاران توسط عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان داده شد وی سپس به جایگاه خبرنگاران آمد و ضمن خوش و بش با خبرنگاران بازی را از آنجا تماشا کرد.

* قبل از ورود بازیکنان استقلال و تراکتورسازی هواداران دو تیم علیه یکدیگر فحاشی کردند.

* بعد از ورود بازیکنان دو تیم به زمین هواداران استقلال پرچمی 50 متری را روی سکوها باز کردند.

* مهدی کیانی با تصویر شهید مدافع حرم محسن حججی وارد زمین شد.

* بازیکنان تراکتورسازی بنری در دست داشتند که روی آن اثر هنری روح‌الامین که به خاطر شهادت حججی خلق کرده است را به ورزشگاه آ‌وردند.

* در میان هواداران استقلال بادکنک‌های آبی و سفید تقسیم شد که بعد از اجرای مراسم اول بازی هواداران استقلال اقدام به ترکاندن این بادکنک‌ها کردند.

* امید ابراهیمی و خسرو حیدری دو باجناق استقلالی به همراه فرشید اسماعیلی به ورزشگاه آزادی آمدند که از جایگاه بازی را نظاره کردند.

* مربیان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و به آنها خوشامد گفتند.

* وریا غفوری از استقلال سمت نیمکت تراکتورسازی و مهدی کیانی و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی سمت نیمکت استقلال رفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری