اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۱۰۴
سرمربی تیم فوتبال سپدرود رشت گفت: شرمنده هواداران هستیم. اگر آنها می‌گویند مشکل من هستم مقاومت نمی‌کنم. عاشق شهرم هستم و نشان دادم که با دست خالی از لیگ دسته 2 به لیگ یک و سپس به لیگ برتر آمده‌ایم.
۲۱:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری بعد از بازی مقابل گسترش فولاد گفت: در نیمه اول گسترش حرفی نداشت و ما به راحتی باید با 2-3 گل پیروز می‌شدیم اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. در نیمه دوم بازهم ما برتری داشتیم و حق‌مان شکست نبود.

وی افزود: در نیمه دوم بازهم موقعیت داشتیم که دروازه‌بان حریف آن را دفع کرد. در این همه سالی که در فوتبال بودم و چند سالی که به مربیگری روی آوردم عدالت فوتبال را به این صورت قبول ندارم. به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم.

نظرمحمدی ادامه داد: اگر ضربات شروع مجدد و ایستگاهی گسترش فولاد را کنار بگذاریم ما تیم برتر میدان بودیم. اما نتیجه یک چیز دیگر را نشان می‌دهد همه به نتیجه توجه دارند. اما باز هم مسئولیت شکست با من است و بچه‌ها زحمت کشیدند اما گل‌هایی که دریافت کردیم لیگ یکی بود.

سرمربی سپیدرود که در ادامه با ابراز امیدواری برای اینکه تیمش بتواند به روزهای خوب فوتبال برگردد، عنوان کرد: دقیقه 2 روی ابراهیمی ضربه سر شد که فکر می‌کنم در این شرایط گل نزدن سخت‌ترین کار بود. من مربی نمی‌توانم کاری کنم اما باید روی شرایط روحی روانی بازیکن کار کنیم تمرینات‌مان را بیشتر کنیم تا در این صورت تیم به شرایط خوب برگردد.

نظرمحمدی یادآور شد: نمی‌توانیم خریدهای آنچنانی داشته باشیم یا بازیکن سطح اول بگیریم. بلکه باید با تمرین بیشتر و آنالیز مسابقات به جدول برگردیم. ما به یک پیروزی نیاز داریم. تمام مشکل سپیدرود این است که یک بازی را نتوانسته پیروز شود. اگر در نیمه اول یک گل می‌زدیم اعتماد به نفس بازیکنان برمی‌گشت. گسترش فولاد به جز ضربات شروع مجدد و ضربات ایستگاهی کاری نکرد.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید در خط حمله به بازیکن نیاز دارید، گفت: من نیازی در جذب بازیکن در خط حمله نمی‌بینم اما در عقب زمین باید جبران کنیم. ما در جلو بازیکن خلاق داریم؛ درست است امروز گل نزدیم اما در بازی‌های قبل هم گل زدیم و هم موقعیت خطرناک خلق کردیم.

سرمربی سپیدرود در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که باعث شد سپیدرود در سطح اول نباشد مشکلات مالی است، تصریح کرد: تقریباً‌ 50 سال است که این باشگاه خصوصی است اما همانطور که می‌دانید باشگاه‌های خصوصی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند. ما با هزار مشکل این تیم را بالا کشانده‌ایم اما رقابت در لیگ برتر نفس‌گیر است. تیم‌هایی که متمول هستند و می‌توانند خود را مسلح کنند موفق می‌شوند.

نظرمحمدی افزود: اوضاع مالی جوری است که باید در همین حد راضی باشیم ما تلاش می‌کنیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم. با 19 توپ تمرین می‌کنیم و آدمک برای ضربات ایستگاهی نداریم. به خاطر همین مشکلات سال‌ها در لیگ دسته 2 درجا زدیم.همه هواداران می‌دانند چقدر تعصب دارم و با دستان خالی جنگیدم. شرمنده هواداران هستیم. اگر آنها می‌گویند مشکل من هستم مقاومت نمی‌کنم. عاشق شهرم هستم و نشان دادم که با دست خالی از لیگ دسته 2 به لیگ یک و سپس به لیگ برتر آمده‌ایم.

وی در پایان گفت: فقط به یک برد نیاز داریم امروز بازی حساب شده و منطقی داشتیم اما نتیجه یک چیز دیگر است. از روی بدشانسی گل خوردیم در بازی مقابل سیاه‌جامگان هم همین مشکل را داشتیم. البته امروز خیلی بهتر از 2 بازی قبل بودیم اما گل‌هایی که دریافت کردیم در شأن تیم ما نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین