اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۱۰۰
سرمربی سپاهان گفت: احسان با توصیه برخی‌ افراد برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی تصمیم گرفت که فوتبالش را در اروپا ادامه دهد که این تصمیم تبعاتی دارد، نمی‌دانم چرا واسطه‌ها بندی را در قرارداد این بازیکنان برای بازی نکردن مقابل رژیم صهیونیستی نمی‌گنجانند؟
۲۱:۲۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| زلاتکو کرانچارعصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز خبرنگار را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانید اتفاقات ورزش به خصوص مربوط به سپاهان و ذوب‌آهن را پیگیری کنید.

وی افزود: علی‌رغم شکستی که مقابل پدیده داشتیم و اصلا خوش‌آیند نبود، بازیکنان عملکرد خودشان را نشان نداند؛ در تمرینات تلاش کردیم که ضعف‌ها را برطرف کنیم و هم‌اکنون آماده بازی با پارس جنوبی هستیم که خیلی خوب لیگ را شروع کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: آن‌ها با کسب دو پیروزی که داشته‌اند سرشار از خوشحالی هستند و ما به عنوان شیرهای زخمی به مصاف حریف می‌رویم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی فردا دیگر اشتباهی از سوی تیم ما رقم نخورد؛ حریف تیم جوانی دارد و اینکه با تیم‌ کامل به میدان می‌روند یا خیر فردا مشخص خواهد شد.

کرانچار مطرح کرد: علی‌رغم جوانی و طراوت حریف، سپاهان در خانه خود تحت فشار قرار نمی‌گیرد و امید است در بازی فردا اشتباهات ما کاهش یابد و بتواند عملکرد خوب‌مان را رقم بزند.

وی عنوان کرد: از نظر روانی آنالیز بسیار مثبتی را انجام داده‌ایم و اشتباهات فاحشی که در بازی اخیر رخ داده است را به بازیکنان گوش‌زد کرده‌ایم و بیشترین تاکید را بر دفاع قرار داده‌ایم و تنها خط دفاع منظور ما نیست و دفاع از میانه و خط حمله را شامل می‌شود و تلاش کردیم این موارد را در تمرینات تذکر دهیم و به اجرا درآوریم که تیم سپاهان نه تنها در بازی فردا که تا انتهای فصل دیگر حق ندارد چنین اشتباهاتی را انجام دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: تا جایی که به موضوع تهاجمی تیم برمی‌گردد، قابل قبول نیست که یک گل بزنیم و پنج گل دریافت کنیم و شکست سنگین در بازی گذشته ما را یک گام به عقب برد.

وی در مورد آخرین وضعیت اولیویرا دروازه‌بان اول این تیم گفت: این بازیکن درحال بازسازی خودش است و در بازی فردا هم حضور نخواهد داشت و اجازه می‌دهیم تا ترمیم او کامل شود اما یک سطح تمرینی بالاتری را ارائه کرده است؛ مصدومیت او کشیدگی است که معمولاً 20 روز زمان نیاز دارد و ما امیدواریم او تا بازی با ذوب‌آهن آماده شود.

کرانچار در مورد عملکرد حریف در بازی اخیر تصریح کرد: آن‌ها مقابل پیکان در 40 دقیقه اول سه گل به ثمر رساندند و کار را تمام کردند؛ عملکرد آن‌ها به‌گونه‌ای است که به حریفان اجازه می‌دهند که به میانه زمین‌شان نزدیک شوند و در ادامه روی درخشش چند بازیکن‌شان به دروازه حریف نزدیک شوند.

وی ادامه داد: آن‌ها در دو بازی گذشته خود کیفیت خوبی را نشان داده‌اند و توانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و به دو پیروزی پرگل برسند؛ از همین رو در بازی فردا با تمام قوا به میدان می‌رویم و هیچ دلیلی وجود ندارد که تیم ما در خانه بخواهد مقابل این تیم، ضعیف به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد وضعیت مهدی صدقیان گفت: جای نگرانی در مورد این بازیکن وجود ندارد و او در بازی گذشته تنها برروی گل دوم از نظر من مقصر بود و روی گل‌های دیگر توپ‌های ساده از مدافعان و بازیکنان ما عبور کرد و وارد دروازه ما شد؛ بازیکنان ما باید مراقب مهاجمان حریف باشند و گل‌های دریافت‌شده حاصل اشتباهات زنجیره‌ای بود که در تمامی خطوط وجود داشت و باعث گل خوردن ما شد.

وی ادامه داد: جای نگرانی در مورد وضعیت این بازیکن وجود ندارد و در بازی مقابل سایپا یک عکس‌العمل فوق‌العاده داشت و اجازه نداد که دروازه ما باز شود؛ این بازیکن را از دسته یک آوردیم و وی در تمامی رده‌ها برای سپاهان به میدان رفته است و او ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و می‌تواند از آینده‌های سپاهان باشد.

کرانچار در مورد وضعیت مهاجمان این تیم اظهار کرد: ساسان انصاری در تمامی اردوهای پیش از فصل با سپاهان حضور داشته است و متصور بودیم که سه بازی او را در اختیار نداشته باشیم؛ این بازیکن در بازی قبلی به خوبی تغذیه نشد و آن‌طور که انتظار داشتیم، بازیکن‌مان نتوانستند او را تغذیه کنند.

وی ادامه داد: مروان حسین نیز امروز در آخرین بازی برای تیمش به میدان می‌رود که امیدوارم دچار مصدومیت نشود؛ او یک فصل خوب را با تیمش سپری کرده است و شنبه به اصفهان می‌آید و به تیم ما ملحق می‌شود؛ این بازیکن نیز می‌تواند در بازی مقابل ذوب‌آهن تیم ما را همراهی کند و تمام کمک‌مان را به او می‌کنیم تا بتواند ارزش خود را به نمایش بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد محرومیت حاج‌صفی و شجاعی بیان داشت: اطلاعات کافی از بندهای آئین‌نامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ندارم و آن طور که مطلع شدم آن‌ها مقابل یکی از تیم‌های باشگاهی رژیم صهیونیستی به میدان رفته‌اند؛ من در جایگاهی نیستم که در این باره پاسخگو باشم و بهتر است این سوال از کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال پرسیده شود و فدراسیون فوتبال مرجع تصمیم‌گیری در این باره است و اختیار آن را دارد که یک نفر را تعلیق یا رفع تعلیق کند.

وی ادامه داد: ما تمام اقدامات را انجام دادیم و اراده کامل داشتیم تا این بازیکن را در سپاهان نگه داریم اما با توصیه برخی‌ افراد برای تثبیت جایگاه خود در تیم ملی تصمیم گرفت که فوتبالش را در اروپا ادامه دهد که این تصمیم تبعاتی دارد و این اتفاق برای این بازیکن رخ داده است.

کرانچار در پایان اظهار کرد: تعجب‌زده هستم و روی صحبتم با آقایان واسطه‌ها است که با توصیه برخی‌ها بازیکنان ما را به خاطر مستحکم کردن جایگاه‌شان به خارج از کشور می‌برند و با توجه به اینکه می‌دانند چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، اما چنین بندی را در قرارداد آن‌ها نمی‌گنجانند.

 در پایان نشست خبری و به مناسبت روز خبرنگار با هماهنگی صورت گرفته از سوی روابط عمومی باشگاه زلاتکو کرانچار یک شاخه گل به خبرنگاران اهدا کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری