اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۰۷۹
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نسبت به تیم پدیده و سرمربی این تیم شناخت کامل دارم، چراکه از تفکرات مهاجری باخبرم و اسکلت این تیم نیز نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.
۱۷:۲۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فراز کمالوند ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: برای قضاوت در مورد تیم‌ها باید تا هفته ششم یا هفتم صبر کرد.

وی ادامه داد: شکل واقعی تیم‌ها هنوز مشخص نیست اما تیم پدیده در هفته گذشته واقعاً نتیجه خیلی خوبی گرفته است ولی من نسبت به این تیم و سرمربی پدیده شناخت کامل دارم، چراکه از تفکرات مهاجری با خبرم و اسکلت این تیم نیز نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: اسدی و پریرا در هفته گذشته دچار کشیدگی و مصدومیت خفیفی بودند که با تلاش پزشکان تیم مشکل این بازیکنان مرتفع شده و امیدوارم بتوانند بدون مشکلی در این بازی ما را همراهی کنند.

کمالوند در خصوص شایعه حضور بهنام برزای در نفت آبادان عنوان کرد: صحبت‌های زیادی در این خصوص در محافل مختلف صورت گرفته، در اینکه ما خواهان برزای هستیم شکی نیست، اما ما خرید شش سهمیه لیگ برتری خود را به انجام رسانده‌ایم و تا نیم‌فصل مجوز جذب بازیکن را نداریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری