اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۰۶۰
برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز برابر نفت تهران نیز برخی از چهره‌های تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا تغییراتی در چینش تیمش صورت دهد.
۱۵:۳۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بازگشت کمال کامیابی نیا و پایان مصدومیت این هافبک دفاعی و البته در کنار پایان محرومیت علی علیپور، بهترین خبر برای برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود. با این حال او محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و سیدجلال حسینی نیز به آمادگی صد در صدی دست نیافته است.


اولین انتخاب برانکو برای ترکیب امروز مطمئنا بیرانوند خواهد بود. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در جدال با تراکتورسازی ستاره این تیم بود و توانست از تبریز آنها را با سه امتیاز خارج کند. علیرضا بیرانوند در تقابل با تیم سابق خود نیز از انگیزه‌های بالایی برخوردار است. شماره یک سرخپوشان که هنوز مطالبات دو فصل اخیر از این تیم را دریافت نکرده‌، اکنون امیدوار است با درخشش مقابل شاگردان حمید درخشان دومین کلین شیت فصل را به نام خود کند.


زوج دفاعی پرسپولیس نیز احتمالا با حضور محمد انصاری و شجاع خلیل زاده شکل خواهد گرفت. شماره 3 سرخپوشان که در بازی با تراکتورسازی متزلزل ظاهر شد، اینبار به دنبال جبران اتفاقات آن دیدار است و انصاری نیز در آخرین روزهای حضورش در پست دفاع میانی به دنبال درخشش دوباره در جمع سرخپوشان خواهد بود.


صادق محرمی با پیراهن شماره 2 و حسین ماهینی نیز با بازوبند کاپیتانی و پیراهن شماره 13 در سمت چپ حاضر خواهند شد تا ترکیب دفاعی این تیم تکمیل شود.


کمال کامیابی نیا که در بازی قبلی مقابل تراکتورسازی توانست گل سه امتیازی را به ثمر برساند، در پایان دوران نقاهت به ترکیب اصلی بازگشته تا جانشین محسن ربیع خواه مصدوم شود. کامیابی نیا که در بازی فصل گذشته برابر سایپا در استادیوم تختی موفق به گلزنی شد، از انگیزه زیادی برای تکرار آن برخوردار است، خصوصا اینکه راه گلزنی را نیز پیدا کرده است.


فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری نیز ترکیب همیشگی خط میانی را شکل خواهند داد تا خصوصیات تکنیکی، سرعتی و پاسوری خود روز سختی را برای نفت پیش بینی کنند.


با بازگشت علی علیپور البته گمانه زنی در خصوص زوج خط حمله این تیم افزایش یافته است. در صورتی که برانکو اعتقاد به آمادگی بدنی این مهاجم که در دو بازی قبلی و خصوصا در سوپرکاپ برابر نفت ستاره این تیم بود، داشته باشد باید او را یکی از مردان ترکیب ثابت بدانیم. حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی اما محتمل است و از بین علیپور و منشا یکی در کنار آقای گل فصل گذشته قرار خواهد گرفت. منشا که در دیدار هفته قبل موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند، هنوز به شرایط ایده‌آل بدنی دست نیافته و احتمال نیمکت نشینی او و حضورش در جریان بازی بیش از ترکیب ثابت است.


جدال دو تیم امروز و از ساعت 20:45 در استادیوم تختی تهران با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین