اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۰۴۱
مهدی طارمی در آخرین مصاحبه اش گفته که فصل از هفته چهارم آغاز می شود.
۱۳:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آقای گل فوتبال ایران در دو سال اخیر، چهارمین فصل حضور در پرسپولیس را تجربه می کند و امیدوار است همچون سه فصل اخیر، عملکرد خوبی در خط حمله تیمش داشته باشد. او بخش اعظم پیش فصل را همراه با تیم نبود و همین موضوع، شماره 9 سرخ ها را دچار افت کرده تا جایی که در سه بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است.

اما نکته ای که مهاجم بوشهری تیم پرسپولیس در مصاحبه اخیرش بیان کرده تا حدی برای خودش صدق می کند. درخشش او هیچگاه از هفته اول آغاز نشده و عجیب این که طارمی در هفته پایانی هم هیچوقت در قامت گلزن ظاهر نشده است!

طارمی که بحث حضورش در لیگ یونان بسیار به گوش میرسید، در لیگ چهاردهم گلزنی را از هفته سوم و دیدار با ذوب آهن آغاز کرد و پس از آن بیشتر مورد اقبال سرمربی تیم قرار گرفت. در لیگ پانزدهم پس از محرومیت در هفته اول، در هفته دوم و دیدار با اس خوزستان درخشش را آغاز کرد و در پایان نیز آقای گل شد. فصل پیش نیز داستان او و پرسپولیس همچون این فصل بود و این بازیکن تمرینات پیش فصل را باتوجه به حضور در ریزه اسپور از دست داده بود اما خیلی زود به ترکیب اضافه شد و از بازی هفته چهارم با صبای قم، پایش به گلزنی باز شد.

حالا باید دید او که منشا را رقیب جدی خود میبیند، در بازی با نفت سرانجام گلزنی خواهد کرد یا خیر. طارمی در تمرینات تلاشگر و شاداب ظاهر شده و انگیزه‌ی بسیار زیادی دارد تا همچون دو دیدار فصل پیش برای تیمش گلزنی کند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس طارمی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری