اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۹۶۸
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باشگاه مربوطه تا تاریخ 9 شهریور ماه باید به اختلاف مالی با این بازیکن رسیدگی کند.
۱۷:۰۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید غلام‌نژاد دو روز پیش با ارسال نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت مطالبات خود از این باشگاه اقدام کرد تا همانند کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان بتواند برای دریافت مطالباتش اقدام کند.

غلام‌نژاد بعد از ارسال نامه حالا با پاسخ کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شده و AFC برنامه رسمی که یک نسخه از آن در اختیار باشگاه استقلال و دو نسخه دیگر در اختیار فدراسیون فوتبال و مجید غلام‌نژاد قرار گرفته تأکید کرد که باشگاه استقلال موظف است تا تاریخ 31 آگوست یعنی همان 9 شهریور که به باشگاه‌های ایرانی هشدار داده است با مجید غلام‌نژاد توافق کند.

در نامه AFC که به امضای دبیر کمیسیون مناقشات حقوقی و رئیس کمیته‌های حقوقی و نظم و ترتیب AFC رسیده است، آمده ما نامه شما را دریافت کردیم و از محتوای آن باخبر شدیم. ما نگرش خود را معطوف به ادعای عدم پرداخت مطالبات از طرف باشگاه مذکور خواهیم کرد و در این حال تأکید می‌کنیم مدارک ارائه‌شده را بررسی کردیم و آن را در کمیته اخلاق و نظم و ترتیب AFC به ثبت رساندیم.


در ادامه نامه AFC آمده است؛ باید به شما اطلاع بدهیم که تا تاریخ 31 آگوست (که همان 9 شهریور خودمان می‌شود) فرصت هست تا مدارک خود را برای توافق با نام‌برده به ما ارائه کنید و در این رابطه نیز ما استعلام نهایی را در تاریخ اول سپتامبر که 10 شهریور می‌شود از فدراسیون فوتبال ایران خواهیم گرفت.

به گزارش فارس، به این ترتیب باشگاه استقلال باید رضایت مجید غلام‌نژاد را تا تاریخ مدنظر AFC به‌دست بیاورد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری