اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۸۵۲
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به دلیل مشکلات مالی تیمش تهدید به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتسال کرد.
۱۹:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس روزپیکر در گفت‌وگویی، در رابطه با بازی روز جمعه تیم‌های فوتسال آذرخش بندرعباس و شهروند ساری و همچنین آخرین وضعیت تیم آذرخش، گفت: من در رابطه با چه بازی باید صحبت کنم، بازی که هنوز معلوم نیست قر است در کجا بازی کنیم؟

وی در ادامه، گفت: ما اصلاً بعد از بازی هفته قبل خود تمرینی نداشتیم که بخواهیم تیمی را آنالیز کنیم یا برای مسابقه‌ای خودمان را آماده کنیم. مشکلات مالی تیم آذرخش را از پای در آورده است و سرنوشت مشخصی ندارد.

سرمربی تیم آذرخش، گفت: حتی امروز ما به برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه دلمان را خوش کرده بودیم که حداقل خروجی داشته باشیم اما متأسفانه این جلسه برگزار نشد و ما هم برای آینده خود کمی نگران شدیم و هنوز نمی‌دانیم تکلیف‌مان در مسابقات لیگ چگونه است. طبق قوانین لیگ اگر ما شرکت نکنیم قانون این اجازه را به سازمان لیگ می‌دهد که تیم ما را از گروه مسابقات حذف کند.

روزپیکر، گفت: واقعاً آدم متأسف می‌شود برای یک استانی که از لحاظ مالی شرایط مساعدی هم دارد که سرنوشت جوانان این شهر و علاقه‌مندان به ورزش فوتسال با بی‌ارزش خواندن آنها به مسیر نابودی گرفته شده است.

وی همچنین در رابطه با حضور رفیعی مدیرعامل باشگاه، گفت: از زمان حضور ایشان که از نیم‌فصل قبل به تیم آمدند تا پایان فصل عملکرد خوبی داشتند حتی امسال ما توانستیم بازیکنان بسیار خوبی را جذب کنیم و فکر می‌کردیم که تنها سالی است که ما نگرانی کمبود بازیکن نداریم اما به یکباره همه چیز برعکس شد و نمی‌دانم چه موضوعی پیش آمده که الان دو روز است به دنبال مدیرعامل هستم و ایشان پاسخگو نیست و حتی جواب تلفن من را نمی‌دهد.

وی در پایان، گفت: اگر این شرایط باشد قطعاً ما دیگر در لیگ نمی‌توانیم شرکت کنیم. الان در تیم آذرخش بازیکنانی وجود دارند که دو فصل قبل و یک فصل قبل از باشگاه طلبکارند و یا بازیکنانی که امسال باشگاه جذب کرده هنوز طلب خود را نگرفته‌اند و بازیکنان آذرخش هر روز یکی یکی در حال کم شدن هستند. امیدوارم مسئولین استان بندرعباس به این موضوع ورود کنند به دلیل اینکه این تیم متعلق به مردم بندرعباس است. به هر حال رشته فوتسال در این استان جوانان علاقه‌مند بسیاری را به خود جذب کرده و اگر عدم حمایت مسئولین باشند قطعاً سرنوشت این جوانان هم معلوم نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری