اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۸۴۵
سه تیم شمالی حاضر در لیگ دسته اول موفق شدند در هفته اول بازی ها به 7 امتیاز از 9 امتیاز ممکن دست پیدا کنند.
۱۹:۰۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته اول بازی های لیگ یک از روز گذشته آغاز شد و تیم های حاضر در این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و در این میان سه تیم شمالی حاضر در این رقابت ها نیز به میدان رفتند و توانستند به دو پیروزی و یک تساوی دست پیدا کنند. نکته جالب در رابطه با این تیم ها اینکه هر سه تیم کادر فنی خود را تغییر داده و در لیگ پیش رو با سرمربیان جدید به بازی می پردازند.

ملوانان در اولین بازی خود در انزلی از تیم برق نوین شیراز پذیرایی کردند و توانستند با نادر دست نشان به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند، آنها در این بازی با یک گل به برتری دست پیدا کردند تا آغاز مناسبی برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشند. ملوانی ها سال گذشته نیز راهی تا لیگ برتری شدن نداشتند اما در دو هفته پایانی قافیه را باختند تا امسال نیز در لیگ یک به سر ببرند.

نساجی قائمشهر اما تنها تیم شمالی بود که اولین دیدار خود را بیرون از خانه برگزار کرد، آنها در این بازی توانستند مقابل تیم ایرانجوان بوشهر قرار بگیرند و به پیروزی مشابه یک بر صفر دست پیدا کنند تا مازندرانی ها به همراه مهدی پاشازاده به اولین سه امتیاز خود دست پیدا کنند، از نساجی به عنوان یکی از شانس های اصلی حضور در لیگ برتر نام می برند و باید دید آنها در ادامه چه خواهند کرد.

خونه به خونه بابل نیز تنها تیم شمالی حاضر در لیگ دسته اول بود که نتوانست به برد برسد، آنها در خانه اولین دیدار خود را برگزار کردند و برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسیدند، بابلی ها که فصل گذشته نیز منتهای تلاش خود را برای رسیدن به لیگ برتر انجام دادند، در نهایت از صعود بازماندند تا در لیگ پیش رو یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران بیازمایند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین