اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۸۲۷
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: زمین شرایط ناهمواری داشت و نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید بازی کنیم
۱۷:۴۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی کلانتری در گفت‌وگویی بعد از شکست مقابل بادران تهران اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم، با توجه به اینکه اولین بازی این فصل بود،ولی کاملاً درگیرانه و جاندار بازی کردیم. بادران تیم بسیار خوبی است، کادر فنی با دانشی دارد. ما مستحق باخت نبودیم با وجود اینکه زمین شرایط ناهمواری دارد، نتوانستیم آنطور که باید و شاید بازی کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم، امیدوارم با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم تیم روند خوبی را طی کند. ان‌شاالله بازیکنانی که تقریباً دیر به ما اضافه شدند با تیم هماهنگ شوند تا روز به روز شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر زمین شرایط خوبی ندارد بیشتر ما  ضرر می‌کنیم نه تیم‌های دیگر.همانطور که می‌دانید ما تیمی هستیم که در زمین بازی می‌کنیم ولی متأسفانه با این شرایط زمین خوب بازی نکردیم،بیشتر رو به بازی مستقیم ‌آوردیم، توپ روی هوا بود و آنطور که باید و شاید بازی خودمان را نکردیم.

سرمربی فجر سپاسی شیراز در ادامه اظهار داشت: با کمک‌هایی که هیأت فوتبال استان فارس انجام داده است خیلی سعی کردیم شرایط زمین مناسب شود ولی متاسفانه بضاعت و امکانات استان همین است.قرار است تا 2 ماه دیگر (زمین میان‌رود) آماده شود که ان‌شاالله بتوانیم بازی‌ها را در آن زمین برگزار کنیم. ولی تا زمانی که این زمین آماده شود باید در حافظیه بازی کنیم.

وی در پایان افزود: بازی بعدی ما مقابل ماشین‌سازی تبریز است با توجه به اینکه این تیم بازی اول خود را واگذار کرده است، بازی سختی در پیش داریم و حتماً ماشین سازی از امتیاز میزبانی استفاده خواهد کرد. امیدوارم این تیم را شکست بدیم و با امتیاز از میدان خارج شویم

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری