اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۷۷۲
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم درباره برنامه 90 شب گذشته و دلایل حضور مهدی طارمی و سیدجلال حسینی در ترکیب فوتبال فانتزی صحبت کرده و در این مورد به بحث و تبادل نظر پرداختند.
۱۱:۲۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز برگزار کرد.تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* فرشید باقری هافبک مصدوم تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و این بازیکن از هفته چهارم به تمرینات آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

* پیش از شروع تمرین روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان در کنار یکدیگر مقابل دوربین عکاسان عکس یادگاری گرفته و با هم شوخی می‌کردند.

* فرشید اسماعیلی که به دلیل آسیب‌دیدگی دو هفته اول لیگ را از دست داده است، در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به بازی تراکتورسازی می‌رسد یا خیر،‌گفت: به این بازی نمی‌رسم اما از هفته آینده باید ببینم شرایط چه می‌شود.

* پژمان منتظری مدافع تیم استقلال به محض ورود به زمین چمن پس از دیدن خبرنگاران روز خبرنگار را به آنها تبریک گفت.

* مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال که عملکرد او در دیدار مقابل استقلال خوزستان مورد توجه قرار گرفته است، به محض ورود به زمین به سمت بازیکنان باتجربه تیمش رفت و با آنها دست داد. از طرف دیگر مهدی رحمتی این بازیکن را با دستان خود بلند کرد که این حرکت به سوژه عکاسان حاضر در تمرین آبی‌پوشان تبدیل شد.

* پیش از آنکه تمرین امروز آغاز شود اکثر بازیکنان در مورد برنامه 90 شب گذشته صحبت کرده و پیرامون آیتمی صحبت می‌کرد که عادل فردوسی‌پور در بخش فوتبال فانتزی آن را به تصویر کشید. روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی در مورد تیم‌هایی که در فوتبال فانتزی درست کرده بودند، صحبت کرده و نظر خود را در این مورد می‌گفتند. شجاعیان خطاب به چشمی گفت تیمی که تو درست کردی اصلا به درد نمی‌خورد که چشمی با تعجب سؤال کرد چرا. در مقابل رحمتی در مورد سیستمی که در تیمش طراحی کرده،‌ صحبت کرد و گفت من فقط همان شب اول تیم را درست کردم و دیگر دست به آن نزدم. در ادامه استقلالی‌ها در مورد حضور طارمی و سیدجلال حسینی در ترکیب تیم‌شان صحبت کرده و اعتقاد داشتند این نفرات می‌توانند نمره‌های خوبی در طول فصل بگیرند.

* مجتبی جباری به هنگام ورود به زمین با پژمان منتظری و حسن بیت‌سعید به گفت‌وگو پرداخت.

* لئوناردو پادوانی و فرشید اسماعیلی امروز زیر نظر مربی ایرلندی استقلال تمرین کرده و خسرو حیدری نیز که بعد از دو روز غیبت در تمرینات آبی‌پوشان حاضر شده بود امروز در کنار زمین کار با وزنه انجام داد. حیدری مشکلی برای دیدار با تراکتورسازی تبریز ندارد.

* هنگامی که علیرضا منصوریان وارد زمین چمن شد بازیکنان را دور هم جمع کرد و با نفرات تیمش به شوخی و خنده پرداخت. سرمربی استقلال با اشاره به آیتم‌های تمرین روز گذشته برنامه‌های تمرینی امروز را به آنها ارائه کرد و در حرکتی جالب از بازیکنان تیمش خواست تا رو به خبرنگاران حاضر در تمرین کرده و پس از تبریک برای آنها دست بزنند که بازیکنان استقلال این کار را انجام دادند.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در گوشه‌ای از زمین مشغول تماشای تمرین آبی‌پوشان بودند.

* تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که تعدادی از هواداران این تیم پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی قرار گرفتند و آنها به صادر نشدن مجوز ورودشان به محل تمرین، معترض بودند. این در حالی است که مسئولان وزشگاه آزادی اجازه تردد تماشاگران را در روزهای برگزاری تمرین به آنها نمی‌دهند و به همین علت این موضوع باعث آزردگی خاطر تماشاگرانی که از شهرستان به تهران آمده بودند، شد.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های مختلف فوتبال تحت فشار انجام دادند. در بخش بعد تمامی بازیکنان به 4 تیم تقسیم شده و در قالب 4 تیم در میانه میدان فوتبال درون تیمی انجام دادند. نیمی از استقلال در یک طرف زمین و نیمی دیگر در طرف دیگر زمین شماره 2 فوتبال تاکتیکی انجام دادند که منصوریان روی این آیتم‌ها نظارت داشت.

* در حاشیه تمرین امروز سرمربی تیم استقلال با تلفن همراه یکی از اعضای کادر تدارکات این تیم گفت‌وگو کرد که عصبانیت در چهره سرمربی آبی‌پوشان پیدا بود.

* دروازه‌بانان تیم استقلال نیز در بخش دیگر تمرین مشغول کار با حمید بابازاده بودند. سیدحسین حسینی امروز زودتر از سایر بازیکنان مشغول دویدن دور زمین بود که وقتی بابازاده این اتفاق را دید خطاب به رحمتی گفت سن شما بالا رفته و به همین دلیل شاید به بقیه گلرها نرسی. به همین دلیل از آنها خواستم زودتر تمرین کنند تو هم تمریناتت را زودتر شروع کن به آنها برسی.

 تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین