اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۶۹۵
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بدشانسی و کم دقتی از علل نتیجه نگرفتن ما بوده اما تیمی که برنده نمی‌شود قطعاً مشکلات خاص خود را دارد.
۱۹:۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین وضعیت کنت بازیکن آفریقایی این تیم که گفته می‌شود بنا به دلایلی باشگاه پیکان قادر نیست قرارداد او را ثبت کند، گفت: درباره این بازیکن باید بگویم که فعلاً چیزی مشخص نیست تا این مسئله مشخص نشود نمی‌توان در خصوص آن اظهار نظر کرد. یکی از این دلایل بحث حضور این بازیکن در لیگ مصر است اما برخی دلایل دیگر هم وجود دارد که الان نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم. ماندن یا رفتن او هم در پیکان مشخص نیست.

سرپرست تیم پیکان درباره واریز بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم هم افزود: ما بخشی از مطالبات بازیکنان این فصل را پرداخت کردیم و می‌توانم بگویم دریافتی بازیکنان در حدود 30 درصد بوده است. با بازیکنان فصل گذشته هم تا حدود زیادی تسویه حساب شده است و بیشتر مطالبات را پرداخته‌ایم.

وی درخصوص دیدار این هفته پیکان مقابل ذوب‌آهن هم اظهارداشت: امیدوارم از این هفته بردهای ما شروع شود. مقابل پارس جنوبی عملکرد بدی نداشتیم اما در 20 دقیقه اول بازیکنانمان تمرکز لازم را نداشتند و در 3 دقیقه 2 گل خوردیم که این مسئله شیرازه تیم را از هم پاشید. آقای جلالی با بازیکنان صحبت کرد و ما در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم، شاید اگر 5 دقیقه دیگر بازی ادامه داشت می‌توانستیم مساوی کنیم البته تیم پارس جنوبی جم تیم خوبی بود. درباره بازی با تیم ذوب‌آهن هم باید بگویم که امیر قلعه‌نویی مربی خوبی است و تیم خوبی هم دارد. ما بازی سختی با آنها خواهیم داشت و امیدواریم که بردهای ما از این بازی آغاز شود. به هر حال کار سخت را باید انجام داد.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه اگر این تیم در هفته سوم هم امتیاز نگیرد آن وقت می‌توان عنوان کرد که پیکان دچار مشکل خواهد شد، تصریح کرد: ما تازه دو هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و از الان خیلی زود است که بخواهیم درباره این مسئله بحث کنیم. قطعاً تیمی که برنده نمی‌شود مشکلی دارد اما چیزی که مطمئن هستم این است که بازیکنان پیکان کم‌کاری نمی‌کنند و تلاش زیادی انجام می‌دهند.

طهماسبی در پاسخ به این سوال اینکه مشکل پیکان از نظر شما چیست که برنده نمی‌شود، تصریح کرد: ما در این 2 بازی بدشانسی آوردیم هرچند که نباید همه چیز را به حساب شانس گذاشت و خودمان هم کمی بی دقت بودیم، باید پدیده را شکست می‌دادیم و در بازی با پارس جنوبی هم حق ما باخت نبود و می‌توانستیم بازنده نباشیم. ما الان باید حداقل 4 و حداکثر 6 امتیاز می‌گرفتیم اما فقط یک امتیاز داریم. باید از بازی‌های بعد تمرکز تیمی‌مان را بیشتر کنیم تا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری