اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۵۵۲
سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت:با تمام احترامی که برای تیم خوب فجر سپاسی شیراز دارم ما فردا برای برد و کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم.
۲۰:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ربیعی در گفت وگویی در خصوص بازی مقابل فجر سپاسی شیراز اظهار داشت:قبل از اینکه در خصوص بازی فردا صحبت کنم اجازه بدهید از عملکرد باشگاه بادران تا به امروز توضیح بدهم، 2 هفته به پایان لیگ در فصل گذشته بعد از توافق با مسئولین باشگاه قراداد 2 ساله ثبت کردیم،سعی کردیم با آرامش کار خود را دنبال کنیم،70% از بازیکن های فصل گذشته را حفظ کردیم به دنبال ابن هستیم که به ثبات برسیم،امسال 6یا 7 بازیکن به ما اضافه شدند.همچنین کادر فنی فصل گذشته را نیز حفظ کردیم تا با آرامش و ثبات وارد مسابقات لیگ یک شویم.

وی ادامه داد: کاش رقم قراردادهای لیگ یک هم مثل لیگ برتر مسئولین فوتبال نشان می دادند تا مشخص شود بعضی تیم ها با چه هزینه های در رقابت ها حضور دارند.امسال باشگاه با برنامه ریزی هزینه خواهد کرد، نحوی هزینه مالی نسبت مستقیم دارد با عملکرد تیم در طول فصل جاری،بودجه امسال ما نسبت به سال گذشته کم تر یا در واقع بهینه تر است، جا دارد از قربانیان و خانم موسوی از مدیران تیم نهایت تشکر را کنم تا به امروز تمام امکانات را در اختیار ما گذاشتنذ و امیدوارم با توجه به ریتم منظمی که داریم جلو برویم و در مسابقات موفق ظاهر شویم.

ربیعی در ادامه افزود:از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم،2 اردو در کرج و اردبیل برگزار کردیم بازی های دوستانه خوبی انجام دادیم،ریتم منظمی داریم سعی می کنیم با ساختار منظم و انضباط و همچنین با پتانسیل فنی که داریم نظم و آرامش را در تیم حکم فرما کنیم، به هر حال نتیجه برای ما مهم است در اولویت بعدی، ما هم دوست داریم مثال بقیه تیم های حاضر در لیگ یک به لیگ برتر صعود کنیم.

وی در ادامه در خصوص دیدار فردا مقابل فجر سپاسی شیراز گفت:با تمام احترامی که برای تیم خوب فجر سپاسی شیراز قائلم ما فردا برای برد به میدان می رویم ، تیم فجر کادر فنی بسیار توانمندی دارد، بارها و بارها مقابل این کادر فنی رو به رو شدم،کلانتری از دوستان خوب من است، امیدوارم بازی خوبی باشد، یا توجه به اینکه همیشه بازی اول سخت بوده و تیم ها معمولا از هفته های سوم و چهارم به شرایط ایده‌آل خود می رسند،برای همین بیشتر تیم ها در بازی اول از شرایط خوب خودشان دور هستند،به دنبال کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

ربیعی در ادامه افزود:به ما اعلام کردند که فردا در زمین حافظیه باید به میدان برویم، عکس هایی که من دیدم شرایط زمین مناسب نیست چرا که هر دو تیم در زمین بازی می کنند،اگر شرایط مناسب نباشد بنظرم تیم های شیرازی در ادامه به مشکل خواهند خورد.

وی ادامه داد:بنظرم لیگ امسال لیگ جذاب و پویایی خواهد بود تیم های مدعی صعود به لیگ برتر امسال زیاد هستند و به غیراز 2تیم راه آهن و صبای قم که نسبت به سایر تیم ها دیر بسته شدند تیم های دیگر مدعی هستند، ما هم تلاش می کنیم در ادامه به هدفی که داریم یعنی صعود به لیگ برتر برسیم.

وی در پایان ادامه داد:از مسئولان سازمان لیگ تشکر می کنم بابت برنامه های منظم امسال، امیدوارم امسال نظارت در لیگ یک بیشتر یاشد از همه لحاظ؛ هم از لحاظ امنیت ، داوری و نکات دیگر نظارت بیشتر شود تا حقی از تیمی نا حق نشود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری