اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۵۳۷
مدافع تیم نفت تهران که امیدوار است مقابل پرسپولیس به میدان برود، می‌گوید ترسی از مقابله با خط حمله سرخپوشان ندارد.
۱۹:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد نصرتی درباره وضعیت مصدومیتش، شرایط نفت تهران در آستانه دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس و ... صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

از وضعیت مصدومیتت چه خبر؟
وضعیتم نسبت به گذشته بهتر شده است. از ناحیه همسترینگ مشکل دارم، اما روز گذشته به همراه بچه‌ها تمرین کردم. الان هم صبح‌ها فیزیوتراپی می‌کنم و امیدوارم که بتوانم به دیدار مقابل پرسپولیس برسم. هنوز چیزی مشخص نیست. امیدوارم به این بازی برسم، چون برایم خیلی مهم است. مقابل بهترین مهاجمان لیگ قرار می‌گیریم و ترسی هم از رویارویی با مهدی طارمی و منشا نداریم.

نفت تهران شروع خیلی خوبی در لیگ برتر داشت. کسی فکر نمی‌کرد تیمی که به زحمت در سوپرجام شرکت کرد، چنین شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد.
تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و به ثبات می‌رسد. بعد از آن اتفاقاتی که در ابتدای فصل رخ داد، بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. مطمئن باشید تیم ما بهتر از این هم می‌شود. بازیکن ما الان به هماهنگی تاکتیکی نرسیده‌اند و شناخت کافی از یکدیگر ندارند. اگر بازیکنان و کادر فنی از یکدیگر شناخت پیدا کنند، عملکردمان بهتر هم می‌شود.

پنجشنبه هفته جاری با پرسپولیس بازی دارید. نظرت در مورد این دیدار چیست؟
پرسپولیس با ثبات‌ترین تیم لیگ برتر است. آنها تیم خیلی خوب و منسجمی هستند و در دو هفته نخست نتایج خیلی خوبی گرفته‌اند. بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. امیدوارم بازی تماشاگرپنسدی از آب دربیاید.

نفراتی در نفت حضور دارند که می‌توانند زیبایی این بازی را دو چندان کند. نفراتی مثل حمید درخشان، محسن بنگر و ... .
برای همه ما خیلی سخت است که مقابل پرسپولیس بازی کنیم، اما چاره‌ای نداریم. وقتی شما در یک تیم بازی می‌کنید، از آن خاطره دارید و عناوینی به دست می‌‌آورید، قطعاً سخت است که مقابلش بازی کنید. به هر حال این هم طبیعت فوتبال است.

اگر به پرسپولیس گل بزنی، خوشحالی می‌کنی؟
نه، اصلاً. دوست ندارم حتی یک درصد هم دل هواداران پرسپولیس را بشکنم. من به پرسپولیس، تراکتورسازی و پاس عِرق خاصی دارم.

راستی؛ توانستی طلبت را از گسترش فولاد بگیری؟
نه، آقای نصیرزاده (مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد) مرا در «بلاک لیست» تلفنش قرار داده. تا این لحظه به احترام آقای زنوزی (مالک باشگاه گسترش فولاد) که خیلی خوب و پرتلاش کار می‌کند، چیزی نگفته‌ام، اما این کارها اصلاً خوب نیست.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری