اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۴۸۴
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:با تلاش های کادرفنی زیبایی که مردم می خواستند در فوتبال استقلال قابل مشاهده بود و مشکل گلزنی حتما در بازی بعد برطرف می شود و بازیکنان دروازه را پیدا می کنند.
۱۵:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ادعای عجیب عضو هیات مدیره استقلال؛ فوتبال زیبایی بازی می‌کنیم!جواد قراب عضو هیات مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره دیدار روز جمعه، گفت: از نظر فوتبال، روز بازی با استقلال خوزستان نمایش بی نظیری داشتیم و فوق العاده بازی کردیم اما در گلزنی نا موفق بودیم. هدف اصلی هم گل زدن است اما به این موضوع دست پیدا نکردیم. اگر گل می زدیم، هواداران راضی تر ورزشگاه را ترک می کردند اما وقتی زیبا بازی می کنیم و گل نمی زنیم، فاصله امتیازی ایجاد می‌شود.

او در ادامه عنوان کرد: تیم در هر صورت از لحاظ فوتبال زیبا کار کرد و همه بازیکنان خوب بودند. با تلاش های کادرفنی زیبایی که مردم می خواستند در فوتبال استقلال قابل مشاهده بود و مشکل گلزنی حتما در بازی بعد برطرف می شود و بازیکنان دروازه را پیدا می کنند. نباید فراموش کنیم بازیکنان جوانی در زمین داریم که در مسیر پیشرفت هستند. مطمئنا بازی با تراکتورسازی شرایط بهتر از این خواهد شد. برابر تراکتورسازی هم گل خواهیم زد و هم با یک بازی زیبا، زمین را با برد ترک می کنیم.مالکیت توپ استقلال بسیار خوب بود و بازیکنان به خوبی توپ را به گردش در می آوردند، موقعیت های خوبی هم خلق شد اما در نهایت تیم تنها به گل دست پیدا نکرد.

قراب در ادامه درباره عملکرد خط دفاع استقلال، افزود: همه بازیکنان از دروازه بان تا مهاجم کاری که باید را انجام دادند و زیبا کار کردند. سازمان دفاعی با حضور منتظری، حسینی، غفوری و زکی پور خوب عمل کردند و اجازه ندادند دروازه استقلال تهدید شود.

وی در پایان درباره عدم اعلام پنالتی آبی پوشان، گفت: مدافع استقلال خوزستان پیراهن قربانی را گرفت و این موضوع کاملا مشخص بود اما نمی دانم چرا داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد. اگر این پنالتی اعلام و گل می شد، استقلال با اختلاف سه یا چهار گل برنده بازی می بود اما این اتفاق رخ نداد تا بازی با تساوی به پایان برسد. مطمئنا در بازی های بعدی بازیکنان استقلال با عملکردی بهتر از بازی هفته دوم، در گلزنی نیز موفق ظاهر می شوند تا سه امتیاز را کسب کنند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین