اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۴۷۳
سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: بادران تیم بسیار خوبی است هم از لحاظ کادر فنی هم از بازیکنانی که در اختیار دارد، امیدواریم بازی خوبی را انجام بدهیم تا بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم.
۱۴:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی اصغر کلانتری در گفت و گوِیی در خصوص بازی فردا مقابل بادران تهران اظهار داشت:  از نفراتی که جذب کردیم راضی هستیم، شرایط تیم بسیار خوب هست، از مسئولین استان فارس تشکر می‌کنم که تمام امکانات را برای تیم ما فراهم کردند. تیم خوبی را جمع کردیم امیدواریم تیم پر قدرت روانه لیگ یک کنیم تا بتوانیم به اهدافمان که صعود به لیگ برتر هست برسیم.

وی ادامه داد: همیشه اولین بازی، بازی سختی بوده است،بادران تیم بسیار خوبی است هم از لحاظ کادر فنی هم از بازیکنانی که در اختیار دارد. امیدواریم بازی خوبی را انجام بدهیم تا بتوانیم امتیاز کامل را کسب کنیم. ما برای بردن به میدان می‌رویم و می‌دانیم که بادران تیم دست و پا بسته‌ای نیست. مطمئناً تیم فجر سپاسی از هفته سوم به بعد شرایط بهتری را به دست می‌آورد و مطمئن باشید خیلی روان‌تر بازی خواهیم کرد.

سرمربی فجر سپاسی شیراز گفت: لیگ یک همیشه لیگ سختی بوده است تمام تیم‌ها مدعی هستند، من احساس می‌کنم که امسال لیگ سخت‌تری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت چون اکثر تیم‌ها، تاکتیکی و همچنین قدرتی هستند.

وی در خصوص اینکه آیا زمین بازی برای فردا از نظر سازمان لیگ تائید شده است یا خیر، اظهار داشت: به ما اعلام کردند که قرار است فردا در ورزشگاه حافظیه بازی کنیم. ما یک روز قبل در این زمین تمرین کردیم، مسئولین هیأت استان فارس تمام تلاششان را کردند تا این زمین را برای مسابقات لیگ یک مهیا کنند و به نظرم این ورزشگاه هیچ مشکلی ندارد!

وی در پایان گفت: ان‌شاالله فردا برای برد به زمین خواهیم رفت، امیدوارم که بتوانیم تیم بادران را با حضور هواداران خونگرم شیرازی شکست دهیم.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری