اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۴۲۵
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در فصل 97-96 از روز دوشنبه آغاز می‌شود در حالی که محل برگزاری برخی از رقابت‌ها هنوز مشخص نیست!
۰۲:۵۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| لیگ دسته اول فوتبال در فصل 97-96 از روز دوشنبه در حالی آغاز می‌شود که هنوز این رقابت‌ها تا حرفه‌ای شدن فاصله بسیار زیادی دارد. در برنامه هفته اول که از سوی سازمان لیگ اعلام شده هنوز محل برگزاری برخی از رقابت‌ها مشخص نیست! از 9 بازی هفته اول محل برگزاری 4 دیدار اعلام نشده است. از سویی دیگر برخی از تیم‌ها از جمله راه آهن تهران در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برند. وضعیت ایرانجوان بوشهر برای حضور در رقابت‌ها یک هفته قبل مشخص شد. با همه این شرایط بدون اغراق باید گفت رقابت‌های لیگ دسته اول یکی از محبوب ترین بازی های فوتبال ایران است. در برخی از بازی های لیگ یک شاهد حضور تماشاگرانی به مراتب بیشتر از لیگ برتر در ورزشگاه‌ها هستیم.

تیم‌های محبوب و ریشه داری مثل ملوان، ایرانجوان بوشهر در این بازی‌ها حضور دارند. رقابت‌های این فصل لیگ یک نیز با حضور 18 تیم در یک گروه برگزار می‌شود ولی به طور رسمی هنوز میزان سهمیه صعود به لیگ برتر اعلام نشده و مدیران باشگاه ها امیدوارند که نسبت به فصل گذشته سهمیه صعود نیم سهمیه بیشتر شود و دو و نیم تیم به لیگ برتر صعود کنند.

ملوان در هفته اول میزبان تیم برق جدید شیراز است تیمی که در این فصل به لیگ یک صعود کرده و به نظر می رسد شاگردان دست نشان کار سختی مقابل این حریف تازه وارد نداشته باشند. ملوان فصل گذشته تا هفته های آخر گزینه صعود به لیگ برتر بود.

گل گهر سیرجان دیگر تیم مدعی فصل گذشته نیز در هفته نخست میزبان اکسین البرز است. بگوویچ مثل فصل قبل هدایت گل گهر را برعهده دارد ولی یحیی گل محمدی از اکسین جدا شده است.

در جنوب کشور شاهد دو بازی حساس هستیم. نفت مسجد سلیمان میزبان تیم ماشین سازی تبریزی است که به تازگی به لیگ یک سقوط کرده است. دوئل محمود فکری و رسول خطیبی در شهر اولین‌ها جذاب خواهد بود.

تیم ایرانجوان بوشهر هم میزبان تیم نساجی مازندران است که مهدی پاشازاده آن را هدایت می کند. ایرانجوان فقط یک هفته است که تمرینات منظمی را پشت سر می گذارد اما نساجی دوران آماده سازی را به خوبی و بی حاشیه پشت سر گذاشته است.

برنامه هفته اول لیگ دسته یک


دوشنبه 16 مرداد 1396‏

نفت مسجد سلیمان _ ماشین‌ سازی تبریز ساعت 20:30 ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان


راه‌آهن تهران - شهرداری ماهشهر ساعت 18 ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود.‏


ملوان بندرانزلی – آینده سازان برق جدید شیراز ساعت 18 ورزشگاه تختی انزلی


گل‌گهر سیرجان -اکسین البرز ساعت 19:45 ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان


شهرداری تبریز - مس کرمان ساعت 18 ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود.‏


ایران جوان بوشهر - نساجی مازندران ساعت 20 ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر


خونه به خونه مازندران - مس رفسنجان ساعت 18 ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود.‏


آلومینیوم اراک - صبای قم‎ ‎ساعت 18 ورزشگاه امام خمینی اراک

فجرسپاسی شیراز- بادران تهران ساعت 18 ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود.‏

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین