اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۳۷۴
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند هفته مصدومیت امروز به تمرینات گروهی بازگشت تا خیال پرسپولیسی‌ها تا حدود زیادی راحت شود.
۱۹:۰۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد مقابل تراکتورسازی و بعد از یک روز تعطیلی امروز از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به دلیل شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در تمرین امروز غایب بود.

* فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی دو بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نکردند و زیر نظر کادر پزشکی مشغول رسیدگی به درمان خود شدند.

* سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر پرسپولیس را از دست داده بود از امروز در تمرینات گروهی حاضر شد و این نوید را داد تا بتواند سرخپوشان را از بازی با نفت همراهی کند.

* حدود 150 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و از بازیکنان و مربیان پرسپولیس بابت پیروزی مقابل تراکتورسازی قدردانی کردند.

* صادق محرمی که در بازی‌های رسمی پرسپولیس شماره 2 را به تن می‌کند در تمرینات با شماره 17 که شماره فصل گذشته او بود حاضر می‌شود.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر مارکو به تمرینات ابتدایی مشغول شدند و سپس به انجام تمرینات تعادلی پرداختند.

* کار با توپ، انجام بازی آقا وسط و زدن استارت‌های کوتاه و بلند بخش دیگری از تمرین امروز سرخپوشان بود.

* 2 دختربچه خردسال که از نزدیکان مهدی طارمی بودند قصد حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه شهید کاظمی را داشتند که این اجازه به آنها داده نشد و آنها را بین هواداران فرستادند. این موضوع با ناراحتی و اعتراض مهدی طارمی به محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس همراه شد و طارمی از سرپرست تیمش خواست تا شرایطی فراهم شود که این دو کودک خردسال بتوانند در کنار زمین حضور داشته باشند که پس از هماهنگی‌های صورت گرفته این اتفاق رخ داد و این 2 دختر خردسال از روی نیمکت ذخیره‌ها مشغول تماشای تمرین شدند.

* برانکو در تمرین امروز پیراهنی بجز پیراهن اسپانسر باشگاه به تن داشت اما برای اینکه مشکلی پیش نیاید کاور منقش به نام اسپانسر را به تن کرد.

* با وجود اینکه نام یک اپراتور تلفن همراه از روی پیراهن پرسپولیسی‌ها در بازی‌های رسمی حذف شده اما در تمرینات بازیکنان پرسپولیس با لباس‌هایی که نام این اسپانسر روی آن قرار دارد حاضر می‌شوند.

* 3 دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر ایگورپانادیچ تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند.

* طبق برنامه، پرسپولیس فردا در دو جلسه تمرین خواهد کرد. ابتدا از ساعت 10 صبح و سپس در ساعت 17:30 دقیقه سرخپوشان زیر نظر برانکو کار خواهند کرد که البته طبق برنامه پرسپولیس فردا عصر به مصاف تیم کارون خرمشهر که در لیگ دسته دوم فعالیت می‌کند خواهد رفت. هدایت این تیم را سید محمد علوی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی بر عهده دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری