اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۳۶۹
جلسه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن امروز با حضور علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و تعداد زیادی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد و در خصوص مسائل مختلفی هم طرفین به صحبت پرداختند.
۱۹:۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| جلسه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن امروز در دفتر این شرکت برگزار شد که پیشکسوتان نامداری همانند علی پروین، حمید جاسمیان، بهروز سلطانی، ضیا عربشاهی، مرتضی فنونی‌زاده، نادر باقری، حسین عبدی، حمید درخشان، ناصر محمدخانی، محمد صادقی و ... در این جلسه شرکت داشتند.

در این نشست حاضرین در خصوص مسائل مختلفی به بحث و بررسی مشغول شدند و نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره پروژه‌های بلندمدت و کوتاه مدت این شرکت و موارد دیگر عنوان کردند.

همچنین علی پروین از سایر شرکت‌کنندگان خواست که حداقل ماهی یک بار جلسات برگزار شود و همچنین تعداد اعضای هیأت مدیره بیشتر گردد تا بازوهای اجرایی شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن بیشتر از گذشته باشد.

همچنین قرار بر این شد تا یک کارگروه اقتصادی تشکیل شود و تصمیماتی هم درباره سهام این شرکت اتخاذ شد. قرار است کلیه پیشکسوتانی که عضو شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن هستند، هر یک به عنوان سهامدار این شرکت معرفی شوند.

از دیگر مصوبات این جلسه این بود که تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس توسط علی پروین انتخاب و معرفی شده و کادر فنی هم با انتخاب پروین مشخص شود. قرار است این تیم با نام پیشکسوتان پرسپولیس در مسابقات مختلف حضور پیدا کند تا از حضور تیم‌هایی با نام مشابه جلوگیری به عمل آید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین