اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۳۳۸
فرشاد پیوس که از جمله تماشاگران بازی تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان بود علت حضورش در ورزشگاه را برای تماشای این بازی توضیح داد.
۱۶:۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشاد پیوس گفت: برای گرفتن مدرک مربیگری پرولایسنس 4 بخش آنالیزی داریم که حالا 3 بخش آن سپری شده و در یک بخش دیگر صاحب مدرک مربیگری حرفه‌ای خواهم شد. در کلاس‌های ما نفراتی چون مجید صالح و مجتبی تقوی و یحیی گل محمدی هم حضور دارند و این نفرات موظف بودند تا بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان را ببینند و آنالیز کنند.


پیوس درباره مسابقات فوتبال لیگ برتر گفت: پرسپولیس همان تیمی است که همه انتظارش را داریم و تصور می‌کنم فاصله‌اش با حریفان امسال از سال گذشته بیشتر خواهد بود. آنها تیم خوب خود را حفظ کرده و در حال قوی مردن خودشان هم هستند.


پیوس استقلال و ذوب آهن را شانس‌های دوم و سوم قهرمانی در لیگ امسال دانسته و درباره عملکرد منصوریان می‌گوید: منصوریان همیشه تا وقتی ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند، امتیازاتی را از دست داده و در ادامه تیمش را مدعی می‌کند. خصلت فنی او در استقلال پارسال و نفت سال‌های قبل همین بود.


پیوس درباره آقای گلی هم شانس منشأ و طارمی را یکسان دانسته و می گوید: مثل سال 73 خواهد شد که مدعیان آقای گلی یعنی من و دایی هر 2 در یک تیم حضور داشتیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری