اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۳۱۳
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد به حمایت قاطع‌ از کادر فنی این تیم پرداخت و گفت که از بوناچیچ حمایت خواهد کرد.
۱۳:۴۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هوشنگ نصیرزاده درباره شکست دوباره گسترش فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: نمی‌توانم در مورد مسائل فنی حرف بزنم، چون دانش آن را ندارم. فقط می‌توانم بگویم گسترش فولاد روزبه‌روز بهتر می‌شود. ما یک تیم جوان در اختیار داریم که زمان می‌خواهد. الان چند بازیکن تاثیر گذارمان از جمله مهرداد قنبری و پیمان بابایی مصدوم هستند و از دیدار بعدی می‌توانند بازی کنند. با برگشتن آنها تیم بهتر می‌شود.

وی در پاسخ به سوال که آیا باشگاه گسترش فولاد به حمایتش از لوکا بوناچیچ ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: هر نتیجه‌ای که بگیریم، از لوکا و کادر فنی حمایت می‌کنیم. تحت هر شرایطی از لوکا بوناچیچ حمایت می‌کنیم، یعنی شرایط حرفه‌ای این ایجاب می‌کند که از کادر فنی حمایت کنیم. تیمِ بوناچیچ نسبت به بازی اول خیلی بهتر بود و این یعنی روند رو به رشدی در پیش گرفته است. جدولی که الان مشاهده می‌کنید، تغییرات زیادی در طول فصل به خودش خواهد دید.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در واکنش به این مسئله که روندی که گسترش فولاد در پیش گرفته نگران کننده است، یادآور شد: شرایط تیم ما اصلاً نگران‌کننده نیست. ما یک تیم جوان داریم. گسترش فولاد سال گذشته هم تا هفته هفتم بردی نداشت، اما در پایان فصل جزو هفت تیم بالای جدول شد. در خط دفاعی، باید بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. اگر آندرانیک تیموریان هم به آمادگی مطلوب‌تری برسد، بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری