اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۲۷۷
سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: بعد از خوردن گل دوم تمرکز لازمر از دست دادیم.
۰۲:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر دو تیم ذوب‌آهن و گسترش فولاد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

در پایان این دیدار لوکا بوناچیچ سرمربی تیم گسترش فولاد اظهار داشت: به تیم ذوب‌آهن به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم فکر می‌کنم آن چیزی که امروز شاهد بودیم به خاطر تجربه‌ای بود که ذوب‌اهن داشت و ما شرایط بازی را به آن سمت کشیدیم. نیمه اول باید بازی را به نفع خودمان تمام می‌کردیم. ما به خاطر عدم نتیجه یک بر هیچ نیمه اول را تمام کردیم.

وی در ادامه افزود: آنها ضدحملات خوبی دارند. بعد از گل دوم که خوردیم آن تمرکز لازم را که باید داشته باشیم از دست دادیم.

بوناچیچ تاکید کرد: ما در این مدت با توجه به بازیکنان جدیدی که به ما اضافه شده‌اند، خوب بازی کردیم. اگر گل‌های بازی را نادیده بگیریم، بازی پایاپایی بود. تیم ذوب‌آهن با توجه به بازیکنان جوانی که دارد، به نظرم تیم خیلی خوبی بود. در کنار بازیکنان باتجربه تیم قدرتمندی را تشکیل داده‌ایم. تیمی که ساختار بسیار خوبی دارد. من دو ماه به تیم گسترش اضافه شدم، سعی کردم تمام نکاتی که در طول تمرینات انجام دادیم را در این بازی رعایت کنیم ولی بیشتر باید کار کنیم تا بتوانیم موفق شویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن افزود: من چند وقتی از ایران دور بودم. به نظرم تیم ما تیم جوانی است. با توجه به بازیکنان جوانی که داریم باید تلاش کنیم هفته به هفته بهتر شویم. به نظرم تیم ذوب‌آهن به خاطر ساختار مشخص و اینکه تکلیفش در زمین با توجه به تاکتیکی که داشت مشخص بود توانست پیروز از میدان خارج شود.

بوناچیچ اظهار داشت: ما به بازیکنان باتجربه نیاز داریم شاید جوانان به تیم ما کمک کنند، مطمئناً آندو تیموریان رفته به رفته به ما کمک خواهد کرد و به سطح خوب خودش برمی‌گردد. او نیاز به زمان دارد و مطمئناً این بازیکن باتجربه به تیم ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری