اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۲۴۰
اعضای تیم فوتبال استقلال امروز با پیراهنی وارد زمین شدند که نام مبارک امام رضا (ع) به جای اپراتور تلفن همراه روی پیراهن این تیم نقش بسته بود.
۲۱:۲۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد به همین علت پیش از شروع مسابقه و طبق هماهنگی‌های سازمان لیگ توسط باشگاه استقلال از دو پیشکسوت این تیم تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

* منصور رشیدی و رضا حسن‌زاده دو بازیکن دهه پنجاه و هفتاد تیم استقلال قبل از شروع بازی مورد تقدیر قرار گرفتند که توسط تماشاگران نیز این نفرات تشویق شدند.

* محمد نوازی در جایگاه ویژه در کنار محسن کریمی دیدار دو تیم را تماشا می‌کند.

* در حالی که زمان زیادی به آغاز مسابقه باقی نمانده حدود 20 هزار نفر از طرفداران استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و قبل از شروع بازی نیز از طرح موزاییکی این تیم رونمایی شد.

* قبل از شروع بازی پژمان منتظری مدافع تیم استقلال برخورد گرمی با محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه داشت و خیلی کوتاه با وی صحبت کرد.

* حسن بیت‌سعید بازیکنی که روز گذشته سوژه نشست خبری عبدالله ویسی بود و سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد بعید است بازیکن سابق تیمش بتواند روز خوبی را تجربه کند امروز از روی نیمکت دیدار دو تیم را تماشا کرد.

* یدالله سلیمانی که وظیفه برگزاری مسابقه امروز را برعهده دارد قبل از شروع بازی در کنار عوامل برگزاری این دیدار عکس یادگاری گرفت.

* هنگامی که عبدالله ویسی و کادر فنی استقلال خوزستان وارد زمین شدند تماشاگرانی که در کنار جایگاه خبرنگاران حضور داشتند ویسی و کریم بوستانی را مورد تشویق قرار داده که سرمربی استقلال خوزستان برای آنها دست تکان داد.

* همانند حرکت روز گذشته پرسپولیسی‌ها امروز اعضای تیم استقلال با پیراهنی وارد زمین شدند که نام اپراتور تلفن همراه از روی آن حذف شده و به جایش نام مبارک امام رضا (ع) به جای اپراتور تلفن همراه حک شده است.

* نیمکت‌نشینان استقلال قبل از شروع مسابقه برخورد گرمی با عبدالله ویسی داشتند.

* اعضای دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان پیش از آغاز مسابقه به تمثال شهید بابایی ادای احترام کرده و وارد زمین شدند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری