اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۲۲۲
ستاره جدید برزیلی پاری سن ژرمن گفت: پاری سن ژرمن برای رسیدن به افتخارت مرا جذب کرده است و تصمیم برای حضور در این تیم سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود.
۱۷:۴۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  نیمار، ستاره برزیلی جدید پاری‌سن ژرمن در نشست خبری معرفی‌اش در باشگاه پاری سن ژرمن گفت: از آمدم به پاری‌سن ژرمن خوشحال هستم و آرزو دارم که به همراهش افتخارت زیادی را کسب کنم.

وی افزود: چرا به پاری‌سن ژرمن آمدم؟ طبیعی است که من جزئی از پروژه باشگاه برای کسب افتخارات است.

ستاره برزیلی ادامه داد: زمانی که تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفتم در شرایط بحرانی قرار داشتم. همبازی‌هایم در بارسلونا از من خواستند تا بمانم ولی من همیشه به دنبال چالش‌های جدید بودم. ترک دوستانم در بارسلونا بسیار سخت بود ولی دلم را مهر کردم و از خداوند خواستم تا مرا کمک کند. باید اعتراف کنم که تصمیم انتقال به پاری سن ژرمن سخت ترین تصمیمی بود که در طول زندگی‌ام گرفتم.

کاپیتان تیم ملی برزیل عنوان کرد: اصلاً احساس ناراحتی و پشیمانی از ترک باشگاه بارسلونا را ندارم. چرا به لیگ جزیره نرفتم آیا به خاطر پول بود؟ اصلا امور مالی در اولویت من قرار ندارد و مردم این امور را درک نمی‌کنند. من همیشه از دلم پیروی می‌کنم.

نیمار ادامه داد و گفت: از حضورم در پاریس خوشحال هستم. زندگی فوتبالی بر فرصت‌های متنوع بنا شده است و من نمی‌خواهم این فرصت‌ها را از دست دهم. در بارسلونا دوستان زیادی پیدا کردم ولی در آنجا اهمیت لازم را به من ندادند. در نتیجه تصمیم گرفتم به جایی دیگری بروم تا اهمیت خودم را پیدا کنم. پاریس را مانند خانه خودم می‌دانم زیرا بسیاری از آدم‌ها را در اینجا می‌شناسم. من به همراه همبازی‌هایم تیمی بسیار خوب را تشکیل داده ایم و هدف ما رسیدن به قهرمانی در هر تورنمنتی است که در آن شرکت می کنیم است.

ستاره برزیلی ادامه داد: من آماده بازی در کنار دی ماریا و کاوانی هستم. من از آنچه هواداران بارسلونا درباره‌ام فکر می‌کنند ناراحت هستم و به نظرم پاسخ گویی به آنها سخت است. این حق من است و حق هر بازیکنی است که به هر جایی که بخواهد برود. ما بازیکنان «مانکن» فروشگاه نیستیم که در یک جا ثابت باشیم. هدف اصلی من با پاری سن ژرمن فتح لیگ قهرمانان اروپا است اما آمدن به اینجا کسب تمام جام ها است. پاری سن ژرمن آرزو و ایستگاه جدیدم است و من به عنوان یک بازیکن برزیلی آرزو دارم که باشگاه پاریسی به افتخار برسد. خروج از بارسلونا به خاطر اینکه در سایه مسی بودم نیست بلکه برعکس لئو از روز اول تا آخر مرا حمایت کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری