اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۲۰۸
هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه از چند تیم خارجی پیشنهاد بازی دارم گفت: تا پایان هفته آینده، وضعیتم مشخص شده و به یکی از این تیم ها خواهم پیوست.
۱۵:۴۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بهنام برزای در خصوص شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر به طور انفرادی تمرین می کنم و از آمادگی خوبی برخوردارم.

هافبک پیشین استقلال تأکید کرد: با توجه به اینکه چند پیشنهاد خارجی دارم تا پایان هفته آینده وضعیتم مشخص خواهد شد و به یکی از این تیم ها خواهم پیوست.

وی در پاسخ به این پرسش که «گفته شده است به نفت آبادان خواهید پیوست؟»،تصریح کرد: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، من به تماشای بازی نفت آمدم زیرا دوستان زیادی در این تیم دارم و دقایقی را در کنار آنها بودم، اما این دلیل نمی شود چون به تماشای این بازی آمدم می خواهم با این تیم قرارداد ببندم.

برزای در ادامه خاطرنشان کرد: نفت تیم بسیار خوبی است و بازی خوبی هم از خود نشان می دهد اما فکر می کنم بدشانس بود در لحظات پایانی تساوی را با شکست عوض کرد. بازیکنان نفت اگر کمی در لحظات پایانی، هوشیارتر بودند قطعاًبا یک امتیاز به آبادان باز می گشتند.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا مطالباتت را از استقلال دریافت کرده استیا خیر؟»، ادامه داد: من نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان از تیم سابقم طلبکارم اما هنوز به باشگاه نرفته ام و در این خصوص صحبتی هم نکرده ام.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین