اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۸۱
در صورتی که باشگاه پارس جنوبی و محمد طیبی به تفاهم نرسند، حضور این بازیکن در تیم القطر منتفی خواهد شد.
۱۴:۳۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اتفاقاتی که در نقل و انتقالات امسال برای محمد طیبی بازیکن پیشین استقلال خوزستان رخ داد، برای رسانه‌ها و اهالی فوتبال جالب توجه بود. جدایی از استقلال خوزستان، مذاکره با فولاد خوزستان، امضای قرارداد با پارس جنوبی جم، انتقال ناگهانی به تیم القطر و حتی انتشار تصویر امضای پیشنهاد اولیه الاهلی قطر که البته کار به امضای قرارداد رسمی نرسید.

در شرایطی که محمد طیبی در تمرینات القطر حضور یافته و در آستانه سفر به‌ همراه این تیم به اردوی اسلوونی است، شکایت باشگاه پارس جنوبی جم باعث مبهم شدن وضعیت حضور این بازیکن در لیگ قطر شده است.

پارس جنوبی برای فسخ قرارداد داخلی با محمد طیبی، تقاضای دریافت مبلغی چند صد میلیونی کرده اما مسئولان باشگاه القطر تحت هیچ شرایطی حاضر به هزینه کردن در این زمینه نشده و گفته‌اند که این مشکل باید بین طیبی و پارس جنوبی حل شود.

مذاکرات محمد طیبی با مسئولان تیم‌های القطر و پارس جنوبی در خصوص برطرف شدن این مشکل ادامه دارد و چنانچه باشگاه پارس جنوبی و محمد طیبی تا امروز و فردا به تفاهم برسند، حضور این بازیکن در تیم القطر قطعی خواهد شد.

در غیر اینصورت پروژه ترانسفر کاپیتان سابق استقلال خوزستان به لیگ ستارگان قطر با شکست مواجه می‌شود و نام محمد طیبی در لیست مسافران پروازهای آتی دوحه-تهران قرار خواهد گرفت تا این بازیکن در تمرینات پارس جنوبی حضور پیدا کند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پارس جنوبی طیبی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین