اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۶۰
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: نمی‌دانم چرا فنی ترین بازیکن لیگ یک از تیم قهرمان انتخاب نشد.
۱۱:۵۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هافبک پارس جنوبی به شرایط روحی خوب این تیم بعد از شروع قدرتمند در لیگ هفدهم اشاره دارد که می خواهد در بازی با پیکان در جم این آغاز همچنان تداوم داشته باشد. امید سینک که به یکباره مجوز بازی مقابل گسترش را در هفته نخست پیدا کرد و در همان آغاز ورودش توانست در نقش یک گلساز ظاهر شود از یک ناراحتی می گوید. ناراحتی او از رفتاری است که در مراسم برترین های فوتبال ایران با او شد و معتقد است حقش در بین تصمیم های احساسی آب و قرمز ضایع شده است. گفت و گو این بازیکن را بخوانید:


*بعد از برد خوب تان مقابل گسترش در هفته نخست لیگ برای بازی با پیکان شرایط پارس جنوبی جم چطور است؟


خدا را شکر شرایط خوب است و بعد بازی اول لیگ که شروع خوبی برای ما بود و یک برد با نتیجه عالی به دست آوردیم تیم از نظر روحی و روانی در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. البته برای این بازی مقابل پیکان پرونده بازی با گسترش بسته شده چون بچه ها نمی خواهند مغرور شوند تا بتوانیم در ادامه بهترین نتایج را به دست بیاوریم.


چقدر فکر می کنی شروع خوب تان در اولین بازی خانگی در جم مقابل پیکان تداوم داشته باشد؟


قبلا هم گفتم و تایید این حرف من را از تیم های لیگ یکی می توانید بپرسید که فصل گذشته مقابل ما در «جم» بازی کردند. بازی در جم برای هر تیمی آن هم مقابل هواداران متعصب مان کار آسانی نیست. هوادارانی فهمیم و متعصب که بدون هر حاشیه ای فقط تیم شان را تشویق می کنند و این مساله فشار مضاعفی را روی رقبا می گذارد و جو سنگینی در انتظار همه آنهاست. همه تلاش ما این است که شروع خوب مان ادامه داشته باشد و هواداران با لبی خندان ورزشگاه را ترک کنند.


حریف را چطور می بینی. حریفی که برای بازی با شما در جم حسابی جوسازی کرد؟
به نظرم این مسایل طبیعی است و همیشه در فوتبال وجود دارد و نباید زیاد به آنها دامن زد. با این حال پیکان همیشه تیم خوبی بوده که با انسجام و شرایط خوب مالی که دارد بدون مشکل کارش را پیش ببرد. از سوی دیگر در کنار بازیکنان خوبی که دارد یک مربی با تجربه دارد که به بهترین شکل ممکن آرامش را به تیم منتقل می کند و چون هوادار ندارد بدون فشار و استرس بازی می کنند. با این همه قطعا کار آسانی مقابل پیکان نداریم و باید با تمام قوا مقابل آنها به میدان برویم.

هفته اول را با بردی شروع کردید که چاشنی آن صدرنشینی و قرار گرفتن بالاتر از تیم مدعی قهرمانی یعنی پرسپولیس بود. چقدر فکر می کنی بتوانید این روند را همچنان ادامه دهید؟


من پیش از شروع مسابقات لیگ گفتم که از نظر تیمی فوق العاده هستیم. یک مربی باهوش به اسم تارتار داریم که به بهترین شکل تیم را منسجم کرده است. ما در بازی نخست برای برد و با همین تفکر به میدان رفتیم چون برای سقوط به لیگ برتر نیامدیم و به اتفاقات بهتر مثل کسب سهمیه فکر می کنیم. این مساله ای است که مدام در بین بازیکنان پارس جنوبی مطرح می شود و به آن ایمان داریم. کار ما از مغرور شدن گذشته و این مساله را فصل گذشته در لیگ یک با نتایج خوبی که به دست آوردیم نشان دادیم. ما به باخت فکر نمی کنیم و روحیه تیمی ما بسیار بالاست. مطمئن باشید هر بازی بهتر از قبل به میدان می رویم تا بهترین نتایج را بگیریم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی بیفتد قابل پیش بینی نیست.

در خبرها آمده بود در مراسم بهترین های لیگ تندیس فنی ترین بازیکن لیگ یک به تو خواهد رسید اما اتفاقات دیگری رقم خورد؟
چه بگویم؟! یک ماه قبل به من گفته بودند جزو کاندیدا هستی و نفر اول تو خواهی بود و حتی دو، سه ساعت به شروع مراسم هم مانده بود به من گفتند گزینه نخست تو هستی و انتخاب خواهی شد چون خودم هم فکر می کردم این طور باشد و واقعا حقم بود. نمی دانم چرا فنی ترین بازیکن لیگ یک از تیم قهرمان انتخاب نشد. به من گفتند بین گزینه ها انتخاب تو هستی چون عباس زاده عنوان برترین گلزن را می گیرد و شایان مصلح هم گفتند گزینه بعد توست که دیدیم عباس زاده انتخاب شد. من کاری به انتخاب عباس زاده ندارم چون واقعا بازیکن خوبی است و بهترین عملکرد را در تیم نساجی داشت اما حرفم با مسوولان و انتخاب کنندگان است که چرا اینگونه رفتار کردند. به نظرم من بین انتخاب های احساسی آقایان بابت استقلال و پرسپولیس سوختم و همه چیز یک دفعه تغییر کرد و قائدی و عباس زاده را انتخاب کردند. به هرحال اشکالی ندارد چون خوشحالم تیم پارس جنوبی، مدیرعامل و سرمربی تیم ما به عنوان برترین ها انتخاب شدند و خوشحالم در کنار آنها در این عنوان نقش دارم.

اما در مراسم وقتی تو را نشان می دادند معلوم بود حسابی عصبانی هستی. هنگام خروج با کسی در این خصوص صحبت نکردی؟
من بعد این اتفاق 10 دقیقه بیشتر ننشستم و به خاطر اینکه واقعا ناراحت بودم سالن را ترک کردم و به هیچ عنوان با هیچکس صحبتی نداشتم.

گفته بودی که امسال می خواهی در لیگ حسابی بدرخشی. به نظرت در نهایت بازهم بین این تصمیم گیری های احساسی حق تو ضایع نمی شود؟
من هرچقدر که لازم باشد تلاش می کنم و این مسایل روی من تاثیر نمی گذارد. حقم را ندادند اما خودم آن را می گیرم. این رفتارها من را قوی تر می کند. دیدید که برای بازی اول گفتند محروم هستم و یک دفعه گفتند مشکلی نیست و وقتی آمدم توانستم یک پاس گل بدهم و چند موقعیت برای تیم ایجاد کنم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری