اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۲۵
آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی جوانان جهان با شکست در فینال به مدال نقره بسنده کرد.
۰۰:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از روز گذشته در تامپره فنلاند آغاز شده است و در روز دوم این مسابقات نمایندگان کشورمان از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند که نعیم حسن زاده در 120 کیلو با شکست در فینال به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 120 کیلوگرم که 20 نفر به روی باسکول رفته‌ بودند، نعیم حسن‌زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم بریلیوسکی از لهستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. وی در دور سوم هم با نتیجه 3 بر یک فیض الله آکتورک از ترکیه را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. حسن زاده برای حضور در فینال داوادورج از مغولستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و فینالیست شد.

نماینده سنگین وزن کشورمان در فینال برای کسب مدال طلا به مصاف استیونسون از آمریکا رفت که با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. این کشتی گیر آمریکایی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 21 بر 10 کازانوف از روسیه را شکست داده بود.

پیش از این احمد بذری در 84 کیلو به مدال برنز رسیده بود. نادر نصری در 55 و امیرحسین حسینی در 66 کیلو با شکست در دیدار رده بندی از کسب مدال برنز بازمانده بودند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در 4 وزن اول و روز نخست این مسابقات در 4 وزن اول موفق به کسب 2 مدال برنز توسط یونس امامی در 60 و محمد متقی نیا در 74 کیلوگرم و 20 امتیاز تیمی شده بود.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با کسب یک مدال نقره و 3 برنز و 50 امتیاز به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد. با این نتیجه به احتمال زیاد ایران بعد از تیم های آمریکا و روسیه سوم خواهد شد.

تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان سال گذشته موفق به کسب 2 مدال طلا توسط بیابانی و شهبازی و یک نقره توسط بذری و یک برنز توسط .امیررضا امیری شده بود. ایران در حالی سال گذشته بعد از تیم های روسیه، آذربایجان و ترکیه، چهارم شده بود که عرفان آیینی به دلیل عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس از گردونه مسابقات کنار رفته بود.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی کشتی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری