اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۶۶
مهاجم سابق استقلالی ها پس از ممنوع الخروجی دوباره به ایراد حرف های تندی راجع به مدیریت باشگاه استقلال پرداخت، او می گوید قرار بود استقلال مشکل من را حل کند اما این اتفاق هرگز نیفتاد.
۱۵:۲۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آرش برهانی در گفت و گویی نسبت به بی‌توجهی باشگاه استقلال نسبت به مطالباتش که منتهی به ممنوع الخروجی‌اش شده واکنش نشان داد.

استقلال باید مشکلم را می کرد

پیش از این یکبار مشکل خروجی‌ام را با کلی دوندگی حل کردم و متاسفانه امروز وقتی دوباره برای سفری اقدام کردم متوجه شدم بار دیگر ممنوع الخروج شدم، این در حالی بود که باشگاه قرار بود مشکلم را حل کند. من به دلیل مشکلاتی که دارم باید هر چند وقت از کشور خارج شوم اما این مشکلی که استقلال برایم ایجاد کرده کارم را سخت کرده است.

با 5 بازی طلبشان را گرفتند اما من با 5 فصل نمی توانم

5 فصل از حضورم در استقلال را طلب دارم اما تاکنون حتی بخش کوچکی از بدهی‌هایم هم پرداخت نشده و جالب اینکه باید در رسانه‌ها بخوانم فلان بازیکنی که 4 ،5 بازی هم برای استقلال انجام نداده تمام طلبش را پرداخت کردند یا بازیکن بوده که با دعوا و رابطه‌هایی که داشته طلبش را گرفته است. در حالی که متاسفانه پول من را پرداخت نمی کنند. نمی‌دانم در این ده سال باید چه کار می‌کردم تا طلبم را بدهند اما طلب بازیکنان دیگر را می‌دهند.

پول هایی از من کم کردند که دیگر به من ندادند

با ممنوع الخروجی‌ام الان مشکلات شخصی برایم به وجود آمده و دو سه بار هم با آقای افتخاری صحبت کردم و قرار بود طی چند ماه اخیر مشکلم را حل کنند. نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنم؟ متاسفانه در این چند وقت هم فقط به من وعده دادند. آن پول‌هایی هم که با کلی داستان از من کم کردند را هم ندادند، الان فکر می‌کنم بزرگترین طلبکار استقلال من باشم.

از پولم گذشتم تا بازیکن بگیرند اما هنوز خبری از پولم نیست

دو سال پیش استقلال به دنبال جذب یک بازیکن جذب کند و از من خواستند تا با گذشت از پولم و پیش پرداختم مشکل جذب او برطرف شود و من به خاطر استقلال از منافع خودم کوتاه آمدم و وعده دادند یک ماه بعد پولم را می‌دهند اما اکنون سال‌ها از آن یک ماه گذشته و خبری نشده است. آن بازیکن هم آمد و بازی‌اش را کرد و با تمام پولش را گرفت و اکنون رفته است.

به خاطر ممنوع الخروجی پیشنهاد خارجی از دست دادم

امیدوارم یک مقدار برای حرف خود اهمیت قائل شوند و حداقل به وعده خودشان عمل کنند. الان مدام استرس ممنوع الخروجی را دارم. فصل پیش به خاطر ممنوع الخروجی نتوانستم به خارج بروم و با تیم موردنظرم مذاکره کنم. من به خاطر مسائل شخصی هر چند وقت یک بار باید به خارج بروم و حتی این مسئله را خود باشگاه هم می‌داند. دیگر نمی‌دانم باید چه کار می‌کردم که مسئولان استقلال برایم احترام و ارزش قائل می‌شدند.

اسم استقلال از همه کسانی که می آیند و می روند بزرگتر است

اسم استقلال از تمام کسانی که می‌آیند و می‌روند بزرگتر است اما من باید با کسانی در مورد مطالباتم صحبت کنم که اصلا در مورد استقلال اطلاعی ندارند و شاید نمی‌دانند من در استقلال چه کار کردم؟ کاش یک کم من را درک می‌کردند. وقتی می‌بینم فلان مسئول می‌آید و با افتخار می گوید طلب فلان بازیکنی که 4 ماه بازی کرده را داده ایم سخت است و این انصاف نیست.

از حقم گذشتم و تخفیف دادم اما به پولم نرسیدم

بخشی از بازی استقلال مقابل صنعت نفت را دیدم و موقعیت آنچنانی را در این دیدار از استقلال شاهد نبودم و این برای استقلال بد بود. البته وقتی دیدم جباروف به جای بیت سعید آمد یا قربانی جای شجاعیان آمد متوجه شدم استقلال به اندازه کافی بازیکن داشته و حداقل نفراتش از نظر فنی نفر به نفر بالاتر هستند. اما به هر حال امیدوارم استقلال روز به روز بهتر شود. البته هفته اول بوده و شاید شوک به استقلال وارد شده اما امیدوارم که این تیم هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کند. در این چند سال خیلی از بازیکنان استقلال بدون این که تخفیفی به استقلال بدهند، پول‌شان را هم گرفته‌اند .اما من که این همه تخفیف به استقلال دادم و از حق و حقوقم گذشته‌ام را هنوز ندادند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین