اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۵۳
بازیکن تیم فوتبال گیتی‌پسند گفت: ای‌کاش! با عنوان قهرمانی، بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا می‌شدم.
۱۴:۳۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اصغر حسن‌زاده در گفت‌وگویی در مورد نایب قهرمانی تیم گیتی‌پسند در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا گفت: خداراشکر بالاخره این مسابقات را با موفقیت به پایان رساندیم، البته نه موفقیت کامل. سطح مسابقات بسیار بالا و با کیفیت مطلوب برگزار شد.

وی در ادامه گفت: متأسفانه ما نتوانستیم آن عنوان قهرمانی را که از روز اول به دنبالش بودیم به دست بیاوریم. همانطور که دیدید در بازی آخر ما با بدشانسی روبرو شدیم و هرچقدر سعی کردیم توپ‌های ما وارد دروازه نماینده تایلند نشد. بالاخره این مسابقات تمام شد و از الان باید به فکر لیگ باشیم.

حسن‌زاده همچنین در رابطه با انتخابش به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات گفت: خدا را شاکرم که به این عنوان دست یافتم، البته عنوان برترین فوتسالیست این مسابقات مربوط به کل بچه‌های تیم است چون همه یکی هستیم و همه زحمت کشیدند و ای کاش این عنوان برتری با قهرمانی این مسابقات برای گیتی‌پسند به اتمام می‌رسید.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمام رسانه‌ها چه صدا و سیما، چه مطبوعات و چه خبرگزاری‌ها تشکر کنم که این بازی‌ها را به طور همزمان پوشش دادند و همچنین از مدیران باشگاه گیتی‌پسند که در این مسابقات زحمات زیادی را کشیده بودند، تشکر می‌نمایم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین