اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۴۲
ترکیب درخشان و نقل و انتقالات، هیچوقت بدون حاشیه نبوده است.
۱۳:۵۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حضور درخشان به جای کریمی در نفت تهران، با حاشیه‌های زیادی همراه بود. کریمی علیه درخشان و فدراسیون دست به افشاگری زد و کار به اتهاماتی درباره نحوه نقل و انتقالات نفت تهران رسید. در برنامه نود، پرونده‌ای درباره نقل و انتقالات نفت تهران پخش شد و یکی از بازیکنان سابق این تیم، مدعی بود قراردادش دست‌کاری شده است.

برای اولین بار نیست حضور درخشان در نقل و انتقالات، با حرف و حدیث‌های زیادی همراه می‌شود. لیگ چهاردهم که درخشان سرمربی پرسپولیس شد، این تیم با مبین میردورقی قرارداد بست. بازیکنی که قراردادش، جنجال‌های زیادی به پا کرد و آیتمی هم از او و نحوه قرارداد بستنش در برنامه نود روی آنتن رفت.

مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، تادئو، همامی، بابک حاتمی، علی علیپور و گابریل دیگر خریدهای درخشان در پرسپولیس بودند. ۸ خرید در نقل و انتقالات زمستانی، که روزهای پرکاری برای مدیران باشگاه ساخت و فقط علیپور و گابریل را می‌توان در رده خریدهای موفق قرار داد. بیشتر خریدهای او، خیلی زود از باشگاه جدا شدند و فقط علی علیپور از بین آن‌ها هنوز در این تیم حضور دارد.

حمید درخشان در نفت تهران هم با وجود زمان کم، فعالیت پررنگی در نقل و انتقالات داشته است. فعالیتی که از همین حالا، با حاشیه‌هایی پرتعداد همراه شده اما هنوز نمی‌تواند درباره کیفیت خریدهایش نظر قطعی داد. شاید آخر فصل، بتوان لیستی جدید از خریدهای عجیب سرمربی نفت تهران تهیه کرد. لیستی که بعضی از نام‌های آن، همین حالا هم فقط بخاطر حضور نفت تهران فرصت بازی دوباره در لیگ برتر را بدست آورده‌اند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری