اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۸۸
سامان قدوسي معرف حضورتان هست؟ اين مهاجم 23 ساله ايراني‌الاصل است و متولد شهر مالمو كه از رده‌هاي پايه‌اي شروع كرد و حالا در تيم مطرح «اوسترسوندس» سوئد بازي مي‌كند.
۰۳:۳۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| قدوسي در فصل گذشته 10 گل براي تيم باشگاهي‌اش به ثمر رساند و به تازگي عامل حذف گالاتاسراي شد. مهاجم ايراني‌الاصل اوسترسوندس به همراه تيمش قهرمان جام حذفي سوئد شد و جواز حضور در رقابت‌هاي پلي‌آف ليگ اروپا را گرفت.
اين تيم در اين مسابقات به مصاف گالاتاسراي پرافتخار‌ترين تيم باشگاهي تركيه رفت و در بازي رفت 2 بر صفر به پيروزي رسيد. سامان قدوسي در اين ديدار گل اول اوسترسوندس را برابر گالاتاسراي در دقيقه 68 به ثمر رساند.
در مسابقه برگشت در تركيه در حالي كه بازي با نتيجه يك بر صفر به سود گالاتاسراي دنبال مي‌شد با هنرنمايي سامان قدوسي داور يك پنالتي براي تيم سوئدي گرفت تا اين ديدار به تساوي يك -يك انجاميده و گالاتاسراي از ليگ اروپا حذف شود!
چندي پيش سامان قدوسي مورد توجه كارلوس كي‌روش قرار گرفت تا همچون رضا قوچان‌نژاد و اشكان دژاگه پيراهن تيم ملي را بپوشد و حالا شنيده مي‌شود اين ستاره ايراني‌الاصل اوسترسوندس تصميم گرفته براي تيم زادگاه پدري‌اش توپ بزند. هر چند سامان قدوسي 2 بازي براي تيم ملي بزرگسالان سوئد انجام داده و يك گل هم زده اما باتوجه به اينكه اين ديدار دوستانه بوده است اين مهاجم منعي براي پوشيدن پيراهن تيم ملي ايران ندارد.
سامان قدوسي به تازگي در مصاحبه‌اي عنوان كرده كه با بهرنگ صفري مشورت كرده است.
بهرنگ صفري هم يك بازيكن ايراني‌الاصل است كه بالاي 30 بازي ملي براي تيم ملي سوئد انجام داده و به سامان قدوسي توصيه كرده است: «تو اشتباه مرا تكرار نكن و به جاي سوئد براي تيم ملي ايران بازي كن.»
قاتل گالاتاسراي (بخوانيد سامان قدوسي) علاقه بسياري به كارلوس كي‌روش دارد و در همين مصاحبه گفته كه دوست دارد براي اين مربي بزرگ پرتغالي توپ بزند.
به عبارت ديگر كارلوس كي‌روش سطح تيم ملي ما را به قدري بالا برده كه ستاره‌هاي ايراني‌الاصل شاغل در اروپا براي بازي در اين تيم سر و دست مي‌شكنند.
سامان قدوسي هم يكي از همين ستاره‌هاست كه مي‌تواند به تيم ملي ما كمك كند به شرطي كه مسئولان فدراسيون در صورت صلاحديد كارلوس كي‌روش دست جنبانده و هر چه زودتر شرايط را براي دعوت او به ايران فراهم كنند.
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری