اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۸۱
هفته دوم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و پرسپولیس در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و استقلال در تهران میزبان برادر کوچک‌تر خود است.
۰۳:۲۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت های هفته دوم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. در این هفته تیم‌ها تلاش می‌کنند پارس جنوبی تیم تازه وارد لیگ برتر را از صدر به زیر بکشند. نگاهی به این بازی ها می اندازیم:

تراکتورسازی- پرسپولیس؛ یحیی مقابل شاگردان برانکو

تراکتورسازی با شماری از بازیکنان جوانش وارد لیگ برتر شده و فصل را با شکست آغاز کرد هرچند مقابل استقلال خوزستان نمایش مطلوبی داشتند. شاگردان یحیی گل محمدی در اولین بازی خانگی مقابل همراه با هواداران پرشورشان مقابل قهرمان فصل قبل قرار می گیرند. پرسپولیس بعد از شکستن فولاد به دنبال دومین برد است. شاگردان برانکو به عقیده اکثر کارشناسان بهترین تیم فصل گذشته و حال حاضر هستند. پرسپولیس خود را برای حضور قدرتمندانه مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آماده می کند. نبرد تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه جذاب بوده و جذابیت این مسابقه چند برابر خواهد بود زیرا یحیی گل محمدی سرمربی اسبق پرسپولیس مقابل این تیم قرار می گیرد. سرخپوشان دوشنبه این هفته جوایز برترین های لیگ در فصل گذشته را درو کردند و اکنون با روحیه به شهر تبریز سفر می کنند.

سایپا- صنعت نفت آبادان؛ برزیل‌نشان‌ها مقابل نارنجی‌پوشان

شاگردان علی دایی هفته گذشته در اصفهان مقابل سپاهان، برد را با مساوی عوض کردند و با یک امتیاز به تهران برگشتند. نارنجی پوشان تهرانی این هفته مقابل تیم صنعت نفت قرار می گیرند. تیمی که هفته گذشته با ارایه یک بازی برتر و درخشان استقلال تهران را شکست داده است. آبادانی‌های برزیل نشان! اگر با همان انگیزه و قدرت مقابل سایپا قرار بگیرند سایپا روز سختی را تجربه می‌کند با این حال شاهد یک بازی جذاب و مهیج فوتبال خواهیم بود. دو تیم برای پیروزی می‌جنگند.

فولاد خوزستان - نفت تهران؛ بلاتکلیف‌ها در گرمای اهواز

فولاد خوزستان بعد از باخت دو بر صفر مقابل پرسپولیس به دنبال جبران ناکامی هستند. نفت تهران تیم بلاتکلیف لیگ یک هفته‌ای تشکیل شد و فصل را با برد شروع کرد. حمید درخشان می داند در اهواز کار سختی دارد زیرا علاوه بر تقابل با تیم فولاد، شاگردانش باید در گرمای حدود 45 درجه اهواز بازی کنند. شاید اولین مانع آنها همین گرمای هواست. سیروس پورموسوی به اندازه درخشان تجربه سرمربیگری در لیگ برتر ندارد اما انگیزه او و شاگردانش برای پیروزی دو برابر است. باشگاه نفت حتی باید اسمش را هم تغییر بدهد و وزارت نفت اعلام کرده این باشگاه نباید از واژه نفت استفاده کند.

سپیدرود- سیاه جامگان؛ اولین حضور قرمزپوشان رشتی در لیگ برتر

سپیدرود لیگ برتر را با شکست آغاز کرده و این هفته اولین بازی اش را در رشت و در حضور هواداران دو آتشه خود بازی می کند. شاگردان نظرمحمدی در لیگ یک فصل گذشته در خانه یک تیم شکست ناپذیر بودند و باید دید سپیدرود در لیگ برتر می تواند در رشت شکست ناپذیر باشد یا تیم های لیگ برتری می توانند در قلعه سرخپوشان شمالی به پیروزی برسند. سیاه جامگان هم بعد از متوقف کردن ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر اکنون به دنبال امتیازدر رشت است.

ذوب آهن- گسترش فولاد تبریز؛ قلعه نویی به دنبال اولین برد

سبزپوشان اصفهانی به دنبال اولین برد خود در لیگ هستند. قلعه نویی بعد از تساوی مقابل سیاه جامگان از بازیکنانش انتقاد کرد و گفت در خور نام ذوب آهن بازی نکردیم. قلعه‌نویی که برای قهرمانی به اصفهان رفته در این هفته مقابل تیم گسترش به دنبال سه امتیاز است.گسترش مقابل پارس جنوبی نمایشی نام امید کننده ارایه کردو سنگین‌ترین شکست هفته اول را متحمل شد. شاگردان لوکا بوناچیچ این هفته هم کار سختی در اصفهان خواهند داشت. قلعه‌نویی که میانه خوبی با مربیان خارجی ندارد خیلی دوست دارد که لوکا بوناچیچ را با یک شکست راهی تبریز کند. آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق استقلال هم باید مقابل قلعه‌نویی قرار بگیرد که این رویارویی هم در نوع خود قابل توجه است.

استقلال - استقلال خوزستان؛ برادرکشی!

علیرضا منصوریان پس از شکست هفته گذشته مقابل نفت آبادان از زمین و زمان ایراد گرفت و یکی از دلایل باختش را محرومیت سه بازیکن استقلال عنوان کرد. آبی‌پوشان این هفته باید مقابل برادر کوچک‌تر خود قرار بگیرند و این هفته هم با یک تیم خوزستانی دیدار می‌کنند. عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ دارد و به خوبی با طرز تفکر فوتبالی منصوریان آشناست. آبی‌پوشان اهوازی هفته گذشته تراکتورسازی را شکست دادند وحالا خود را برای یک بازی سخت در ورزشگاه آزادی آماده می‌کنند. استقلالی‌هها گرمای شدید هوا در آبادان را هم یکی از دلایل باخت خود می‌دانستند و اکنون باید دید در تهران سبک و شیوه بازی استقلال چگونه خواهد بود. بدون اغراق استقلال در هفته اول نمایش دلپذیری ارایه نکرد و حالا منصوریان باید با کسب یک برد و بازی زیبا، تماشاگران استقلال را دوباره جذب تیم خود کند.

پارس جنوبی - پیکان؛ اولین حضور جم در لیگ برتر

این مسابقه حواشی زیادی به همراه داشت و سرمربی پیکان ابتدا از وضعیت میزبانی شهر جم انتقاد و سپس از مردم این شهر استان بوشهر عذرخواهی کرد. پارس جنوبی که در کمال شگفتی صدرنشین لیگ برتر شده اولین بازی‌اش را در لیگ برتر در شهر جم برگزار می‌کند. پیکان کار دشواری در این شهر فوتبالدوست خواهد داشت. شاگردان مجید جلالی در هفته اول هم مقابل پدیده در تهران متوقف شدند و اکنون به دنبال برد هستند.

پدیده- سپاهان؛ فقط برد

هر دو تیم لیگ را با تساوی آغاز کردند و اکنون برای سه امتیاز تلاش می‌کنند. رضا مهاجری تیم خود را شگفتی‌ساز لیگ می‌داند و سپاهان هم با کرانچار از پیروزی خانگی محروم شده و اکنون برای اولین پیروزی تلاش می کند. مربیان معتقدند در ابتدای فصل راحت‌تر می‌توانند امتیاز کسب کنند در نیم فصل دوم امتیازگیری سخت‌تر می‌شود بنابراین هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد.

برنامه هفته دوم لیگ برتر:

هفته دوم؛ گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)‏

پنجشنبه 12 مرداد96‏

تراکتورسازی تبریز - پرسپولیس- ورزشگاه یادگار امام تبریز- ساعت 19:30‏

سپید رود رشت - سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه و ساعت متعاقبا اعلام می شود. ‏

فولاد خوزستان - نفت تهران- ورزشگاه غدیر اهواز- ساعت 20:45‏

سایپا تهران - صنعت نفت آبادان- ورزشگاه پاس قوامین تهران- ساعت 20:30‏

جمعه 13 مرداد96‏

پارس جنوبی جم – پیکان تهران – ساعت و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

ذوب آهن اصفهان- گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان - ساعت 20:30‏

پدیده خراسان- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت و ورزشگاه متعاقبأ اعلام می شود.‏

استقلال تهران - استقلال خوزستان- ورزشگاه آزادی تهران- ساعت 21‏

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری