اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۷۰
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: شناخت زیادی از حریف هفته اول خود در لیگ دسته یک ندارم. زیرا این تیم تازه به لیگ یک صعود کرده است.
۰۲:۵۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم ملوان و اینکه از قرعه این تیم در لیگ دسته اول راضی هست یا نه، گفت: قرعه خیلی تاثیری ندارد. باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. در هفته اول هم میزبان تیم برق جدید شیراز هستیم. تیمی که تازه به لیگ دسته اول آمده و مربی خوبی هم دارد. جای برق شیراز در فوتبال این شهر و لیگ یک خالی بود. البته با توجه به اینکه این تیم تازه به لیگ یک آمده، شناخت زیادی از آن ندارم. ضمن اینکه بازی‌های اول همیشه سخت است. فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم. بازی‌های اول دشوار است و امیدوارم اتفاقات بازی به سود تیم ما رقم بخورد و به آنچه که در این بازی و لیگ آینده استحقاقش را داریم، برسیم.

وی افزود: ملوان تیمی جوان و یکدست است و خیل عظیم هواداران را دارد. مردم انزلی با تیم ملوان زندگی می‌کنند و با پیروزی‌هایش شاد و با باخت‌هایش غمگین می‌شوند. اکنون مردم انزلی غمگین هستند. زیرا جایگاه این تیم در لیگ برتر است. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های خانگی امتیازات لازم را کسب کنیم. از سبک بازی برق شیراز شناخت نسبی دارم اما این تیم تغییرات زیادی داشته و فکر می‌کنم در یک ربع اول مسابقه بتوانیم شناخت بیشتری از حریف پیدا کنیم. 

دست‌نشان در مورد وضعیت حضور امید عالیشاه در ملوان گفت: حضور این بازیکن در تیم ملوان منتفی شده است. ما نفرات مورد نیازمان را جذب کرده‌ایم و تا 16 شهریور هم فرصت برای نقل وانتقالات داریم. با این حال اگر نفرات بهتر و خاصی را پیدا کنیم آن را جایگزین نفرات اصلی خود خواهیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد خطر کسر 6 امتیاز از این تیم گفت: در مورد این مسائل مدیرعامل باشگاه اطلاعات دقیقی دارد و می‌تواند در موردش صحبت کند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری