اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۴۶
تبعات شکست هفته اول برابر صنعت نفت در آبادان دامن چند ستاره سرشناس استقلال را خواهد گرفت.
۱۹:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  برخلاف پیش بینی ها استقلال باز هم فصل را با نتیجه ای ناامید کننده آغاز کرد و با شکست در برزیل ایران مقابل صنعت نفت از همان روز اول باعث ناامیدی طرفداران و قرار گرفتن در بطن انتقادات گسترده شود. انتقاداتی که با توجه به تحرکات این باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی زیاد هم بی مورد به نظر نمی رسید چون ستاره های میلیاردی جذب شده هیچ کدام در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند.

واقعیتی که خود منصوریان هم به آن اعتراف کرد و مدعی شد اصلا انتظار نداشت برخی از بازیکنان استقلال این قدر ضعیف بازی کنند و در برآورده کردن خواسته های این مربی تا این حد بد عمل کنند. از همین رو سرمربی تحت فشار آبی ها که این روزها در چند جبهه مشغول جنگ های لفظی است در آستانه بازی هفته دوم برابر استقلال خوزستان تصمیم به تغییرات گسترده گرفت تا سونامی او در ترکیب به یکی از سوژه های مهم اردوی این تیم تبدیل شود.

در تمریناتی که استقلالی ها این روزها به دور از چشم همگان و پشت درهای بسته برگزار کردند این گونه برمی آید که منصوریان حداقل روی خارج کردن سه ستاره سرشناس خود از ترکیب اصلی به نسبت هفته اول به جمع بندی نهایی رسیده است. ستاره هایی همچون وریا غفوری، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده در تمرینات روزهای گذشته بیشتر در تیم ذخیره ها بودند تا تیم اصلی از همین رو هیچ بعید نیست مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین شوند.

با توجه به این که گفته می شود سرمربی استقلال تصمیم دارد تغییراتی نیز در پلان تاکتیکی و چیدمانی خود داشته باشد باید سونامی منصوریان در راه نیمکت نشین کردن ستاره های میلیاردی را جدی دانست به خصوص که این مربی جوان بارها تاکید کرده بود قصد دارد از سیستم چرخشی در لیگ هفدهم برای مدیریت بازیکنان پرتعداد خود بهره ببرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری