اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۰۹
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در 2-3 بازی اخیر همیشه وقتی با پرسپولیس روبرو شدیم که تیم کاملی نداشتیم. ای کاش در هفته دوم به پرسپولیس نمی‌خوردیم
۱۵:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف پرسپولیس می‌رود. سرخپوشان تبریزی در هفته اول با وجود عملکرد خوبی که مقابل استقلال خوزستان داشتند، در کسب نتیجه ناموفق عمل کردند.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگویی، در مورد مسائل مختلف تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد.

در مورد شکست مقابل استقلال خوزستان صحبت می‌کنی؟

متاسفانه با وجود انجام بازی خوب مقابل استقلال خوزستان نتیجه را واگذار کردیم. با وجود وضعیت بد چمن ورزشگاه و گرمای هوا مالک توپ و میدان بودیم اما به خاطر دوندگی زیاد در مقابل دروازه انرژی زدن ضربات آخر را نداشتیم و کمی بی‌دقت ظاهر می‌شدیم. متاسفانه در دقیقه آخر هم روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازنده شدیم. قسمت نبود در این بازی برنده شویم البته خودمان هم مقصر بودیم.

 به نظر می‌رسد تراکتورسازی در برخی نقاط با ضعف‌ روبروست. به طور مثال اشتباه فاحش دروازه‌بان باعث شکست این تیم مقابل استقلال خوزستان شد.

ما در اکثر نقاط زمین بازیکنان جوان وخوبی داریم اما برای اینکه آنها به شرایط ایده‌آل برسند مستلزم داشتن تجربه و انجام بازی هستند. فرزین گروسیان، محمد نادری، علی طاهران و ... جوانان تراکتورسازی هستند که نیاز به بازی‌های بیشتر برای رسیدن به تجربه دارند. هر چه بیشتر پیش برویم شرایطمان بهتر خواهد شد.

 بازی مقابل پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

متاسفانه در 2-3 بازی اخیر بد زمانی به پرسپولیس می‌خوریم. در این بازی تعدادی از بازیکنان‌مان را نداریم و در مسابقه قبلی دو روز مانده به شروع مسابقه 4 نفر محروم شدند. در هیچ کدام از بازی‌های اخیر با تیم کامل به میدان نرفتیم البته با این وجود چیزی از حریف کم نداریم. ما از امتیاز هواداران‌مان بهره می‌بریم و آنها می‌توانند روز بازی به جوانان تیم روحیه بدهند. فراموش نکنید پرسپولیس هم تیم قهرمان سال قبل است. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید اما ای کاش در هفته دوم به پرسپولیس نمی‌خوردیم.

 در این بازی روند گلزنی‌ها را آغاز می‌کنی.

امیدوارم. در این بازی هم مثل تمام مسابقات تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم مثمر ثمر باشم. هفته به هفته وضعیت تیم بهتر خواهد شد. البته گل زدن من مهم نیست. مهم کسب پیروزی است و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران تراکتورسازی، پرسپولیس را شکست دهیم.

 تراکتورسازی در مراسم برترین‌ها کاندیدایی نداشت. در این مورد چه نظری داری؟

حداقل می‌توانستیم یکی دو کاندیدا در بین آیتم‌های مختلف داشته باشیم. البته در این مراسم‌ها کارشناسان نظر خود را مطرح می‌کنند که به آن احترام می‌گذاریم. امیدوارم سال آینده با نتایج و عملکرد خوبی که از خود به جا می‌گذاریم دو سه بازیکن ما در جمع برترین‌ها باشند.

 یحیی گل‌محمدی در یکی دو جلسه از تمرینات غایب بوده. این مسئله روی عملکرد تیم تاثیر منفی نمی‌گذارد؟

گل‌محمدی را کلاس‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارد تا مشکلی برای لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشیم. او چند روز در تهران بوده اما صد در صد این مسئله را مدیریت می‌کند. دیروز گل‌محمدی در تمرینات تاکتیکی تیم حضور داشت و فردا هم در کنار تیم است.

 خودت مشکل کوچکی داشتی و چند بازیکن دیگر هم مصدوم هستند. دلیل این مشکلات چیست؟

حقیقت امر مصدومیت و محرومیت من عضلانی نیست بلکه از ناحیه روده دچار مشکل شده بودم. خدا را شکر وضعیتم کم کم بهتر می‌شود. در مورد مصدومان تیم هم باید بگویم این فقط به بدشانسی برمی‌گردد. در شرایطی که ما مشکل دفاع وسط دایم هادی محمدی رباط پایش پاره می‌شود و عارف آقاسی هم رباطش کش می‌آید. سینا عشوری در آن منطقه بازی می‌کند و به پایش فشار می‌آید. اینها همه از بدشانسی است. ما از نقل و انتقالات محروم بودیم ولی با این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم.

و صحبت پایانی.

در ابتدا فکر می‌کردم راه پیش رویمان سخت و دشوار است اما در بازی مقابل استقلال خوزستان نشان دادیم تیم باجنم و قرصی داریم. ما روز به روز بهتر خواهیم شد و بعد از برگزاری 2-3 بازی به شرایط خوب می‌رسیم.امیدوارم هواداران روز پنجشنبه سکوی ورزشگاه را پر کنند. به امید پیروزی مقابل پرسپولیس.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری