اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۵۲۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تراکتور سازی 2 مربی خوب و باتجربه دارد و آن‌ها باید استقلال خوزستان را با 5 گل شکست می‌دادند.
۲۲:۴۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تراکتورسازی 2 مربی خوب با تجربه در اختیار دارد. آنها تیم خوبی در اصفهان داشتند و همیشه به قهرمانی جام حذفی و سوپر جام می‌رسیدند.

وی افزود: شاید چند بازیکن تراکتورسازی رفته باشند، اما ابراهیمی، حاتمی، کیانی، ایرانپوریان و ... عالی هستند. بازی آنها با استقلال خوزستان را دیدم و باید با 5 گل می‌بردند اما متاسفانه باختند البته این تاسف باید از سوی اعضای تراکتورسازی باشد.

برانکو در مورد غایبان تیمش در مقابل تراکتورسازی تصریح کرد‌: سیدجلال حسینی و علی علیپور را نداریم. اینکه آیا او تبریز می‌آید یا نه با خودش است. حسینی بازی نخواهد کرد. او مقابل فولاد روی نیمکت بود که این مسئله برایمان اهمیت دارد او روی نیمکت و روی زمین برایمان بازیکن مهمی است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: درخواست کردند سیدجلال به تلویزیون برود و با توجه به اینکه نمی‌توانست بازی کند با این مسئله موافقت کردم که برود و سپس به تیم باز گردد. او کاپیتان است و بازیکنان به حسینی احترام می‌گذارند و حضورش برای ما خیلی اهمیت دارد.

وی در مورد اینکه الاهلی بازیکن 26 میلیاردی جذب کرده است، گفت: ما می‌دانیم الاهلی، الهلال و العین می‌توانند بازیکنان 10 میلیون دلاری بخرند که ما نمی‌توانیم اما به میل، انگیزه و شوق بازیکنانم اعتقاد دارم. در مرحله گروهی نشان دادیم سوپراستاری کار کنیم. آنها بازیکنان میلیاردی خریدند اما خوب است بدانند که چه تفاوتی وجود دارد.

برانکو در مورد اینکه بعد از بازی رفت 3 هفته تعطیلی وجود دارد، عنوان کرد: این تعطیلات که اصلا خوب نیست. نه برای ما بلکه برای هیچ تیمی خوب نیست چرا که روند مسابقه قطع می‌شود اما فیفادی است. پرسپولیس و همه تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند وقتی بازیکنانشان باز می‌گردند مشکل دارند. نه تنها پرسپولیس بلکه رئال مادرید، چلسی و ... هم این مشکل را دارند.

وی در مورد برنامه اش در تعطیلات و اینکه آیا به اردو می‌روند، گفت:‌ با کادری که در ایران هستند بیشتر کار می‌کنیم و اردو نمی‌رویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه یک روزنامه نوشته بود مهدی طارمی و محسن مسلمان تیم را بهم می‌ریزند و آیا برانکو هم همین اعتقاد را دارد، گفت:‌ شما در تمرین بودید در این مورد چه نظری دارید. تمرین باز است و چیزی برای پنهان کردن نداریم. اگر بخواهم روی حرف روزنامه ها جلو بروم باید کار دیگری کنیم بهترین داور هواداران هستند. آنها می‌توانند قضاوت کنند.

برانکو در مورد اینکه امشب به طور قطع به عنوان بهترین مربی ایران انتخاب می‌شود، عنوان کرد: تازه دیروز شنیدم قرار است چنین مراسمی برگزار شود. شنیدم با علی دایی و علیرضا منصوریان یکی از کاندیدها هستم و نمی‌دانم نتیجه چه خواهد شد.

وی در مورد چه اتفاقی افتاد که بازی پرسپولیس و ایروانجوان بوشهر لغو شد و آیا قبل از این بازی به شما اطلاع داده بودند که قرار است این بازی برگزار شود یا نه، گفت: قبل از هر چیزی کریم باقری با یک تیم صحبت کرد و قرار بود بازی کنیم. آن تیم انصراف داد و سپس برنامه را عوض کردیم. از من پرسیدند آیا می‌توانید بازی کنید و گفتم چون برای امروز تمرین صبح و عصر در نظر گرفتم بازی نگذاشتیم و هفته بعد روز یکشنبه بازی می‌کنیم. بازی ما با یک تیم دسته دومی خوزستانی است که هدایتش بر عهده سیدمحمد علوی است.
انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری