اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۵۱۲
عدم افزایش قیمت اعضای کادرفنی استقلالی ها مشکلاتی را در رختکن این تیم ایجاد کرده است.
۰۹:۵۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| استقلال فعال ترین تیم فصل نقل و انتقالات بود و بازیکنان بسیار زیادی را جذب کرد. مدیران استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی البته مخارج زیادی داشتند و یکی از گران ترین مبالغ برای رضایت نامه در فوتبال ایران را به گسترش فولاد پرداخت کردند. همچنین آبی ها بازیکنان میلیاردی زیادی مانند جباری، منتظری، بیت سعید و شهباززاده را جذب کردند و با دست و دلبازی تیم پر مهره و کهکشانی را برای شروع لیگ فراهم کردند.


مدیران استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی مانند نورافکن و حسینی نیز بسیار دست و دلباز عمل کردند تا یکی از گران ترین تیم های لیگ برتر را فراهم کنند.


آبی ها اما برای تمدید قرارداد کادرفنی، پزشکی و تدارکات خود سیاست دیگری داشتند. تمدید قرارداد هیچکدام از اعضای کادرفنی، پزشکی و تدارکات استقلال با افزایش رقم قرارداد انجام نشد تا در این میان دلخوری هایی به وجود بیاید. اعضای کادرفنی استقلال نیز قرارداد خود را در آخرین دقایق چهارشنبه شب تمدید کردند و البته حمید بابازاده هنوز با مدیران استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده تا سیاست متفاوت مدیران استقلال نسبت به بازیکنان و کادرفنی در آستانه فصل حاشیه هایی را برای این تیم ساخته باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری