اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۵۱۱
فرزاد آشوبی معتقد است که با توجه به بازیهای هفته اول پرسپولیس در این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی است.
۰۹:۳۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم ملی، پرسپولیس و استقلال اینروزها درحال سپری کردن دوره های مربی گری است. او که یکی از بهترین هافبک فوتبال ایران در چند سال گذشته بوده معتقد است که پرسپولیس باتوجه به نمایش خوب و حفظ ترکیب اصلی اش کماکان شانس اصلی قهرمانی به شمار می آید.


فرزاد آشوبی دررابطه با هفته اول لیگ برتر گفت:«من تمام بازیها را ندیدم اما با توجه به بازیهایی که دیدم فکر می کنم پرسپولیس کماکان مدعی اصلی قهرمانی است.» هافبک میانی سابق پرسپولیس که با این تیم در سال 86 به مقام قهرمانی رسید ادامه داد:« واقعیت این است که از یازده بازیکن حاضر در ترکیب پرسپولیس ده تای آنها بازیکنانی بودند که حداقل یک فصل کنارهم بازی کرده و با همین تیم قهرمان شده اند.»


آشوبی همچنین افزود:« دیگر همه می دانند که همه تیمهای موفق دنیا همیشه چه در ترکیب ، کادر فنی و مدیریت ثبات دارند و این ثبات همواره عامل موفقیتشان بوده است. به نظرم برانکو به خوبی این اصل را درتیمش اجرا کرده و امسال هم می تواند با پرسپولیس موفق شود.»


او که خودش یکی از بهترین هافبک های پرسپولیس در سالهای اخیر بوده درباره عملکرد هافبک های پرسپولیس در این فصل گفت:« از نظر من حضور کمال (کامیابی نیا) درترکیب پرسپولیس بازیهای این تیم را جذاب تر می کند. »


آشوبی درباره اینکه شانس چه تیمهایی را با توجه به عملکردشان در هفته اول برای این فصل بیشتر می داند گفت:« الان هفته اول است و به نظرم از هفته چهارم ، پنجم به بعد می توان درباره مدعیان قهرمانی قضاوت کرد. اما من با توجه به هفته اول پرسپولیس را کماکان مدعی اصلی می دانم. من سپاهان را هم خیلی تیم خوبی دیدم. البته چیزی که در بازی سپاهان هم وجود داشت این بود که انگار کمی تجربه لازم را هنوز برای مدعی بودنندارند اما سبک بازی این تیم را بسیار پسندیدم.»


فرزاد آشوبی که سابقه حضور در استقلال را هم دارد درباره شرایط این تیم در فصل جدید گفت:« من راجع به استقلال تنها نظر شخصی خودم را می گویم. به نظرم استقلال در فصل نقل وانتقالات انتخابهای خوبی نداشته است. این تیم بازیکنان بسیار خوبی گرفته اما در جاهایی که واقعا نیاز داشته بازیکنی جذب نکرده است. چرا باید برای یک پست چهار بازیکن بزرگ بگیرند و برای برخی پست ها هیچ بازیکنی نگرفت. در بعضی پست ها استقلال بازیکنان بزرگی دارد که سبک بازی و توانایی هایشان خیلی به هم شبیه است. من معتقدم که استقلال در این فصل احساسی یارگرفته است.»


هافبک سابق استقلال در ادامه افزود:« استقلال ممکن است با این روش زمان زیادی را برای هماهنگی و رسیدن به ترکیب ایده آلش از دست بدهد و اگر این اتفاق بیفتد بازهم مثل فصل قبل شانس قهرمانی اش کم خواهد شد.»


فرزاد آشوبی درباره اینکه آیا وضعیت جباری به گونه ای هست که بتواند به استقلال کمک کند گفت:« من از وضعیت بدنی مجتبی (جباری) خبر ندارم اما تردیدی وجود ندارد که از نظر فنی مجتبی جباری حرف ندارد و توانایی اش غیرقابل بحث است.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری